Inlägg från: Anonym (farfar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (farfar)

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

n' de va egentligen min grannne @janne @ men han me o v'xa upp o ja va kvar i min drom om starlet v'rlden osv , men jag e kvar i min varld om det som kanske kan bli en gpng

• Anonym (farfar)

Ja, de är min riktiga farfar,, O nee han lever inte idag, tyvärr. :(

• Anonym (farfar)

Vem fan är de som skrivet i mitt namn?? lägg av me de..

• Anonym (farfar)

Men du, anonym , skulle man inte skriva om sina lite kinky saker, o de där tyckte ja verkligen hörde dit,, O eftersom ja va me på de, kan de ju knappast va ngt ja anmälde eller hur??

• Anonym (farfar)

jag tror inte att ni e k ta nog f;r att f;rstst[___

• Anonym (farfar)

n'de klar t k[t a har ingen varit, kanske d'rf[r de inte f;d s[ mga barn kanseke! men k;r [] livet e kort

• Anonym (farfar)

bitcvh jag tror inte att ddom fattant vad ud skrivker!

• Anonym (farfar)

personen som skriver inlägg i mitt namn, kan ju ta o lära sig att stava innan de kommer o lägger sig i!!

• Anonym (farfar)

JA, ingen ide,, :D

De är bara du o ja, Bitch, som fattar. hehe =)

• Anonym (farfar)

de e inte s'kert va menar du egentligen, kan ja inte stava gycker du__, e ja mindere v'rld d[----__---

• Anonym (farfar)

Vad då inte säkert?? Nej, du kan verkligen inte stava, man fattar ju inte va du skriver ibland.. Ja..

• Anonym (farfar)

Bitch: Jo de måste nog va så.. =)

• Anonym (farfar)

såklart e ju ingen annan här eööller

• Anonym (farfar)

jag hade sex inför ngra pingviner på soo i kopenhagen men ingen tänkte på dt inte vi heller för vi va hörag ellerngnt et tu te så komn sopppköpstanten o då fick vi spela piano såklart o då fick vi uggleöl te frukost, bra var??

• Anonym (farfar)

hi h0oi svarart du på alla inlägg??? har du inget att göra eller e du bara pratsjuk??

• Anonym (farfar)

ja helt ok detta gjorde vi för 40 år sedan o kallades det massage!! men vem bryr sig ! bara man har det skönt rocjk on for 6

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort