• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Sex med ett annat par som såg på är nog det porrigaste jag kan komma på.

• Anonym

haft sex i en bio med folk i samt på en strand och att inte förglömma i en tvättstuga.

• Anonym

Träffade en kille på en fest och vi gick ut för att ha sex. Hans flickvän var kvar inne på festen och misstänkte inget. Sen när killen kom så sprutade han mig i ögat, jag tänkte inte mer på det, var full..så jag gick tillbaka till festen och gick där omkring med sperma i ögat hela kvällen...nice..inte så kinky kanske men nu när jag tänker på det låter det ganska skoj..

• Anonym

Har haft sex i utsiktstornet i slottsparken (göteborg)

• Anonym

Hahaha, rolig tråd.. Trekant med två killar, sex längst uppe i kanästornet, lite exhibionistisk sex på nudiststränder.. The good old days

• Anonym

jag o min kille hade sex i skuffen på hans kombi.

Resten av bilen var full i folk

• Anonym

vi var på en naken strand kåta som fan så vi kunde inte hålla oss trots att det satt en naken gubbe en bit i från och stirade på oss fan vad kåt man kan bli ibland

• Anonym

Att bli kissad på med tejp för ögonen och runt händerna naken på en tomt och i badkaret tycker jag låter så fruktansvärt nedvärderande och kränkande, att jag inte kan förstå hur ngn kan tycka det är porrigt. Helt galet!! Att du ens vill delge den erfarenheten här på forumet.

• Anonym

Jag har med ett ex haft sex i samma säng som hans kompis låg i och onanerade. Vi hade sex i skogen i bilar, på stränder, you name it...

På en fest en gång hade jag sex med en gammal klasskompis inne på en toalett och säkert 10 personer stod och tittade på. Jag brydde mig inte mycket just då, men det blev jobbigt efter...

Min nuvarande och jag gillar att leka lite med piska ibland (jag dominant). Det är verkligen härligt (men man måste vara väldigt lyhörd)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag leker med hans rumphål och har tom använt en "strapon" på honom! Det kallar jag porrigt!

• Anonym

Det värsta var nog ändå när jag sög av en lärare på gymnasiet. Han hade världens minsta snopp och jag fattar inte att jag kunde hålla mig för skratt. Att ta in hela i munnen var inga problem alls. Rätt var det var började han stöna och väsa *gud i himlen, gud i himlen", sen kom satsen. Fick betyget MVG så här i efterhand tycker jag att *affären* föll bra ut för mig....

• Anonym

Hur gör man när man har trekant? Har aldrig förstått!! Känner mig jättedum, men jag vet ärligt inte. Om man som tjej har med antingen två killar eller en tjej och en kille. Hur och vad gör man. Intressant!!

• Anonym

får jag bara fråga alla kissexare hur det egentligen funkar? är det den kinkykänslan innan själva pinkandet som ni går igång på eller just själva pinkandet/bli pinkad på?
    själv minns jag med fasa de tillfällen man kissat på sig - gud som det sved på låren. svider det inte?

kissex är absolut inget för mig men hoppas någon kan stilla min nyfikenhet. :)

• Anonym

anonym (älskar sex):
    kissad inuti murran? svider inte det? iiiihhhh... ,)

• Anonym

offentlig pisksession inför en massa främlingar
    jises vad jag njöt och min rumpa var lila en vecka efteråt

• Anonym

dominerad och smiskad med läderbälte, ridpiska och händer. och stryptag. var kåt och alldeles blå i två veckor.

• Anonym

Din riktiga farfar, lever han idag då?

• Anonym

har 2 gånger haft tre kant...den ena var med en gammalkk och hans kompis andra med två jag mötte på krogen...

Anonym(farfar): Hmm vet inte riktig vad man skall tycka om detdu skrev...det var incest..och pedofili..något som faktiskt är olagligt...Call me crazy men jag tycker det borde vara nått som du anmälde och fick hjälp med istället för att skriva på en sån här tråd...

• Anonym

vad alla verkar vara kinkiga, roligt att läsa!

tyvärr så har man det rätt trist själv...var gammalmodig av mig tills jag träffade maken. Nu är jag vild och vill verkligen expermintera men maken är så tråkig ...

• Anonym
    Anonym (P) skrev 2024-05-10 18:41:00 följande:

Hahaha ironiskt att folk tryckt tummen ner på min kommentar. Avundsjuka eller? Skratt 

Du tror det på allvar? Folk är avundsjuka på lite syrisk flyktingmunspenis, följt av ett äktenskap med densamme? Säkert har du helt rätt.
    Seriösa undersökningar gör gällande att de vanligaste önskemålen hos svenskar är en trygg anställning och just syrisk munspenis, och att detta är de mest frekventa anledningarna till avundsjuka.

För övrigt har du nog missuppfattat ordet "ironi" / "ironiskt".
Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort