Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Hjälp att "trolla bort" blöjbak

Kan någon ge bra tips om kläder som "trollar bort" blöjbakar?

Har en dotter (14) som av medicinska skäl måste använda blöja under en period och hon vägrar börja skolan på måndag eftersom hon är jätterädd att det ska synas att hon har blöja på sig. Vi har ju prövat och jag tycker inte det syns alls men hon säger att alla kommer att se. Jag föreslår kjol i stället för jeans och kanske bylsig tröja över. Andra tips? Tights är nog inte så bra *S*

• Svar på tråden Hjälp att "trolla bort" blöjbak
  • Anonym (Hjälp)

Till hon fått sin operation, en månad till kanske.

• Anonym (Hjälp)

Det kanske hon skulle få om jag berättade det för hennes klassförståndare men då skulle hon aldrig gå till skolan mer.

• Anonym (Hjälp)

Jamen jag tror inte hon skulle tillåta mig att prata med rektorn om en sån sak heller.

• Anonym (Hjälp)

Ankstjärt? Fy vad taskigt.

• Anonym (Hjälp)

Idrotten kan hon säkert få slippa eftersom hon ska opereras. Men det är nog "att gå i korridoren" som är värst.

• Anonym (Hjälp)

Hon har fått såna där "alltiett" utskrivna. De är som pampers precis, med tejp, så jag tror inte de åker snett. Men jag har sagt att hon kan ha trosor över för hon tror att de ska prassla också.

• Anonym (Hjälp)

Ja hon har ju fått pröva och så där. Men jag vet inte om hon vant sig. Hur "vänjer man sig"?

• Anonym (Hjälp)

Nä men trosor har hon ju också såklart.

• Anonym (Hjälp)

Ja ni har många bra ideer. Jag ska visa henne vad ni skrivit så får vi prata mer om det.

Svar på tråden Hjälp att "trolla bort" blöjbak