• AL79

Böjer kroppen bakåt när han sover. Som en pilbåge/banan.

Läste nåt inlägg här för ett tag sen, där nån skrev att deras barn sov med huvudet böjd bakåt. Som en banan. Hittar inte inlägget. Men de skrev att det var nåt "fel" när de sover så. Nu har min son börjat sova så...... Nån som vet varför och om det är nåt jag ska oroa mig för?

Mamma till Alexander född 15. augusti 2006
  • Svar på tråden Böjer kroppen bakåt när han sover. Som en pilbåge/banan.
  • emlojo

Min dotter har sovit så o det vet jag fler som gjort, det e inget fel på dom... Men det va bara en viss period dom sov så.

• Sanda

Sonen sov oxå så ett tag. Vi kallade honom ostbågen Tror det är helt normalt och något som går över

• Bamsebjörn

Så sover min son ofta.

• Gemini 77

Gjorde Julia också et tag, inte lika ofta längre. Tror inte det är nåt fel på henne

Julia - 060325 - mammas å pappas lilla groda
  • Lillbulan05

Julia sover så, har gjort det ända sen hon va liten.. inget fel på henne!

• Tossan 1

Våran lilla pojk sover också så ibland, han är en glad liten pojk och fullt frisk.

• wavve83

Lille Emil sov oxå så en period när han var mindre, nu händer det bara ibland.

• queenpepsi

Min bror sover fortfarande så, och han är 25...!

• AL79

queenpepsi: ha ha ha

Mamma till Alexander född 15. augusti 2006
  • Kajak

Jaa lillflickan sov så.. det såg sååå obekvämt men hon sov gott då måste det vara en skönt sovställning???

jag får nog prova på en kväll.. om jag minns!!!

• Snuttan83

Så sover vår lille kille oxå! Ser inte allt för bekvämt ut...Men han verkar gilla der!

• VeronikaK

Japp, så sover min 3-månaders kille! Har gjort det sedan han föddes. Man får se till att det finns tillräckligt med plats för bakhuvudet när han läggs i sängen för annars blir han sur när han sträcker huvudet bakåt i sömnen och det tar emot! Varför skulle det vara farligt?

Svar på tråden Böjer kroppen bakåt när han sover. Som en pilbåge/banan.