• Tirem

Swedbank

Det råkar inte vara någon här som vet vad maxbeloppet ät för uttag i Automat hos Swedbank? Behöver ta ut ca 10 000 kr och undrar om jag kan det!

Fina flickor kommer till himmelen, stygga hur långt de vill!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-03 21:52:57:
    Förr vet jag att det fanns ett mqaxbelopp per uttag och ett maxbelopp per dygn/vecka. Kanske de har slutat med det
  • Svar på tråden Swedbank
  • Barn nr2

Spotty: även om du har en privat sparbank på annan ort så skall du kunna ta ut pengar på Swedbanks kontor på din ort.

• Tirem
    Barn nr2 skrev 2007-01-03 22:16:40 följande:
    Spotty: även om du har en privat sparbank på annan ort så skall du kunna ta ut pengar på Swedbanks kontor på din ort.
    Har försökt tidigare men det  har inte gått... De kommer inte åt mitt konto säger de. Blir en massa strul varje gång jag försöker så jag har gett upp det
  • Tirem
    nabs skrev 2007-01-03 22:15:47 följande:
    eller så betalar du med kortet :-d
    Att jag inte tänkte på det! Kan man det på Forex?
  • Dinturiel

Ja, klart du kan betala med kort på forex

• Coop

Ungefär som ovanståendes,

Har för mig att det är max 8000kr på ett uttag (en dag?), eller 15000 under en vecka.

• Rokka Jill

jag har en "privat" fsb.. Färs o frosta har de som namn *haha*
    men jag kan gå till alla Swedbank /fsb kontor o plocka ut o sätta in.. har faktiskt gjort detta..

Men de e väldigt speciella.. skulle köpa bil.. o plocka ut 31.000 från mitt sparkonto "jaja inga problem". jag FRÅGADE.. om jag skulle säga till innan.. "nä först vid större summor"...

kommer dit.. självklart en annan man.. o han blev inte glad........

• maribah

8 tusen är max per uttag, mer klarar nämligen inte uttagsautomaten att få ut.. 15 tusen på en vecka får man ta ut i automat.

• tvilling77

15 tusen på en vecka, ´max 8000/uttag är det som gäller...

• nabs

när jag köpte min volvo så la jag en handpenning på den på 65000, den drog jag på mitt fsb/swedbank-visa, no probs

• Tirem

Växlat och klart, inga problem att ta ut 10 000 kr

• maribah

Observera skillnaden mellan att ta ut i uttagsautomat och att använda kortet i kassa... :)

Svar på tråden Swedbank