• Cat3

Jag har hunnit avverka 9 barnvagnar- det är ju inte klokt- finns det fler?

Jag satt precis och räknade efter hur många barnvagnar jag har haft och det visar sig vara hela 9 st varav 2 fortfarande finns kvar i vår ägo.

Brio Duo 02 till första barnet, superbra vagn
    Brio sitty när jag var gravid med tvåan och inte kom in i hissen längre.
    Ora syskonvagn, superbra vagn.
    Äldre Briovagn som extravagn eftersom den förra såldes för att finansiera syskonvagnen.
    Nyare Brio duo och skänker bort den gamla till välgörenhet.
    Köper en brio syskonsitty för att ha som extravagn på sommaren, den säljs fort eftersom jag får ont i handlederna när jag kör den.
    Säljer ORAN vill förnya och köper en nästan ny Twinette-värdelös att köra säljer den och köper en ORA igen. Köper en Brio kombi för att ha som sovvagn på dagis, den är lite rymligare än Duo. Säljer Duon och ORAN.

Resultat 5200 kr har kalaset kostat och då återstår en Brio sitty och en Brio kombi i vår ägo.

• Svar på tråden Jag har hunnit avverka 9 barnvagnar- det är ju inte klokt- finns det fler?
  • Amanda

Hihi Jag slutade räkna antalet vagnar jag haft när jag kommit till 15 st så jag vet inte riktigt hur många jag haft (bild på några av dem finns i mitt galleri).

Vågar nog inte räkna på hur mycket pengar det har kostat...
    Men några vagnar har jag tjänat lite pengar på då jag har köpt dem nya från Tyskland och använt dem några månader för att sälja dem dyrare än vad jag betalade för dem (vagnarna är dyrare i inköp i Sverige än vad de är i Tyskland).

Har just nu bara 2 st vagnar; en singel UJ och en dubbel UJ.

• Marie4barn
    Haft  6 helt nya vagnar & 1 beg.......men dom har kostat inkl tillbehör....

Brio kombi-99...6300 kr....
    Emmaljunga syskonvagn-00.....3000 kr....sämsta skitet jag haft....(begagnad & såldes fort!)
    Brio twinette-01...5500 kr...
    Brio kombi-03 9300 kr.....
    Brio flex-04....5000 kr....
    Brio kombi-05...9000 kr....
    Baby travel-06...3500 kr....

shit......vad dom har kostat....men ackkk sååå kul jag haft...
    vagnfreak som man är...haha:)

Nu blir det inte fler vagnar.....hihi:)
    (¯`·.*.·Älskar mina kottar·.*.·´¯)
  • Moonis

Köpte en begagnad modi men den kasserade vi efter några månader bara.
    Sen köpte vi en ny Quinny buzz (4000  men såldes för vi flyttade o behövde en vagn som gick bättre i terräng. Köpte en BT jogger (2000:- på rea) som vi har varit supernöjd med men sålde även den nyss för jag blev förtjust i en annan vagn (City Elite)
    Hade även en EL scooter (2100:- + vindskydd) i någon månad men såldes även den nu för vi upptäckte att den senaste inköpta vagnen, en City Elite (3300  kommer uppfylla dom flesta behoven

Höll på att glömma våran Quinny zapp (2000  som jag tvivlar på någonsin kommer säljas, den är vi otroligt nöjda med

Man har ju som sagt lagt ut en del o kan nog inte lova att detta är sista vagnköpet

• Kickiliina

Köpte min 8:e vagn i förrgår....
    Jag har iof. avverkat 8st på 2st barn men än då...
    Skulle nog kunna köpa en i veckan om jag bara hade råd

Skönt att läsa att fler är lika tokig som mif

• mammami

hej jag har e på min vagn nr 46 o jag har 3barn.kram prematurmamma

• Guwios

Oj mammami 46 vagnar.... Min sambo tycker att jag har haft många vagnar.
    Barn 1 Liggvagn Emmaljunga, sittvagn Emmaljunga, sittvagn BMX och sulky (billigt skit)
    Barn 2 Duovagn Brio, sittvagn Emmaljunga (har kvar), sulky Emmaljunga (har kvar) paraplyvagn Tigger
    Barn 3 Kombivagn Teutonia

Summan blir 9 st vagnar

Kommer att köpa en ny till bebis nr 4 en kombivagn har hittat många billiga så det får det bli den här gången eftersom jag ändå tröttnar efter max ett år (Hi hi) och är dålig på att sälja utan jag ger bort grejorna när jag tröttnat och det blir lite dyrt i längden

• ciccielv

kan bara skratta under 12 år har jag haft över 150 vagnar till tre barn,älskar att byta vagn*ler*

är vagntokig

• Kickiliina

Va´ 150st vagnar - HUR lyckas man med så många

• SeTa

Jag är faktiskt också uppe i 9 vagnar. Tycker det är vansinne!
    Har iofs ingen dragning åt vagnar, utan har köpt vad vi har varit i behov av.

Svar på tråden Jag har hunnit avverka 9 barnvagnar- det är ju inte klokt- finns det fler?