• linper

vetekudde

Var köper man en vetekudde och vad kostar en sån?? Tänkte att det kanske kunde vara skönt att lägga på magen vid växtvärk m.m. Någon som har erfarenhet av det?

• Svar på tråden vetekudde
  • Pyretsmamma

Jag såg en på Jula, har för mig att den kostade 199 kr... Jag har en själv och har använt den mycket!!!

• Maui

Vet att hälsokostbutiker brukar sälja vetekuddar och att det även finns på Claes Ohlson för 189:-.

Jag älskar min vetekudde så i mina ögon är det en investering. :)

• gurkan1982

jag använder min vetekudde,nästan jämt, så det är en bra investering. jag sydde min själv. jag använde mig av ett gammalt lakarn som jag sydde i hop i lämplig storlek och fyllde med grötris man kan även använda gula ärtor.

• camomillis

köpte en igår på naturapoteket för 199kr, fanns i flera olika färger man kunde välja mellan

30 dagar kvar...
  • myliten

Finns att köpa på olika ställen på nätet också, sök på Värmekudde (eller vetekudde, för all del, det går säkert bra det också )

• Pumpkin79

Hälsokostaffären, heter den life tro? har en bra med kardborrband så man kan fästa den som ett bälte och därmed också ha den när man rör sig. Har för mig att den kostade 279kr.

• Malllis

Såg dem förra helgen på Hemtex, tror dom skulle ha runt 100-lappen för dem.

• Linsis

Finns vetekuddar som är lite längre och som man kan fästa med kardborrband. Ett sånt är jag lite sugen på. Ett tips till er som kommer att vara gravida i sommar är oxå att använda vetekudden som kylkudde. Man lägger in den i frysen några timmar så är den härligt kall och go att lägga på svullna fötter eller i sängen om man inte kan sova för att man är för varm. Det blir en väldigt behaglig kyla! JAg hade två och varvade i frysen när jag väntade mitt första barn, som är född i augusti.

Svar på tråden vetekudde