Inlägg från: HaltaLotta |Visa alla inlägg
  • HaltaLotta

Gravida/mammor i jönköping

Hej på er!!! Jag bor förvisso inte i Jönköping, men har planer på att flytta dit runt augusti i år!!!! Närmare bestömt till Habo! Är uppvuxen där och ska alltså flytta hem igen! Har inte kvar några kompisar från barndomstiden, bara några få, och tänke att man skulle passa på att lära känna lite folk här på FL kanske??!!!

Vilka är ni som hänger här? Träffas ni ofta? Den som orkar får gärna köra en kort presentation!!! Den som är nyfiken på mig finner mer i min press....

It´s still a secret
  • HaltaLotta

Tack säger jag också, för välkomnandet!
    Kul att träffa vänner på familjeliv, har varit med (är) i en Halmstadtråd där jag lärt känna en massa goa människor och vi brukar träffas då och då.... inte lika ofta nu då när de flesta jobbar igen, men vi fökerser iaf! Jättekul tycker jag!

It´s still a secret
  • HaltaLotta
    Småbarnsliv---> Misstänkte nog att du fanns nånstans i denna tråden! Kul!

Jag hade gärna följt med på fikan MEN det blir liiite långt för mig att åka!! ( från Halmstad). *fniss fniss*
    It´s still a secret
  • HaltaLotta

medistra---> Jo jag förstår det!!! Inget kul alls..... Måste slå ett slag för bärsjal!! Om han trivs att bli buren så är sjalen superb eftersom du kan bära precis hela dagen utan att märka av nånting i vare sig axlar, rygg eller att Loka "svänger med" som det blir i sele! ett tips bara!

It´s still a secret
  • HaltaLotta

medistra---> Tjaaa.....allt från några hundra och uppåt.... Men det finns mycket på begagnat marknaden, och där kan man få en fin för runt 200-300 kanske..... www.minimundus.se har en av deras eget  märke som är ganska billig även ny, min syrra har en sån och jag har provat den - superskönt och lätt att knyta!

It´s still a secret
  • HaltaLotta

Ni skriver mycket ni, tjejer!

Måste fråga, vad finns det för aktiviteter för bebis/barn i Jönköping? Babysim? Bibblan? Annat?

It´s still a secret
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping