Inlägg från: 20120508 |Visa alla inlägg
  • 20120508

Gravida/mammor i jönköping

hej! skriver ett inlägg så jag har tråden i favoiter

Kan ju passa på att fråga om det är någon av er som går på öppna förskolan på torsdagar där vid vårdcentralen på torpa.. tror det heter junedals öppna förskola...

Har varit där två gånger och skulle var kul och se om någon mer vart där?

ha det fint!

• 20120508

tokfiorna- Hahaha,,aa du är jätterolig Ikväll har jag kollat på så ska det låta och ätit pizza med killen...mysigt! Ok, vi ska lämmna bort henne en stund imorgon...Tobbe fyller ju år så vi ska ut och äta gott.. Så min syster ska sitta barnvakt åt oss...hon har ju ett eget barn på 3 år och Ronja trivs jättebra med henne så jag är inte orolig.. Javisst,,får göra det någon dag. Ok,,kanske ska åka dit en sväng och kolla lite

Hör av dig om du vill gå en powerwalk runt sjön eller nått...

• 20120508

Pärlan 81- Ja det är väl kul...äter frukost där och pratar om allt möjligt.. torsdagar klockan 9.30..tidigt jag vet!
    Men kom, det skulle vara kul!

• 20120508

hello!

Tänkte bara kolla lite om ni går på öppen förskola?

Och i så fall vart? Den som jag går på är lite tråkig och har hört att det ska finnas en på kulturhuset som ska vara kul,,med massage och allt.

Men tipsa gärna om ni vet någon annan kul!!

Ha det fint!

• 20120508

kristina gården? vart ligger det?...jag känner igen namnet nämligen men är lite osäker..

jag gick inte på rosenlunds i alla fall...

har gått två gånger på junedals öppna förskola,,,trevligt och så, men man går bara dit äter frukost och sen går hem typ...inga aktiviteter eller nått sånt och det blir ju lite långtråkigt...

• 20120508

springsteen: aha, ja nu vet jag vilken du menar.. ska kanske kolla in den då..

Pärlan81: Jag vet inte hur det är på 4-9 mån gruppen men 0-4 är det INGET sånt... ja, lite tråkigt faksiskt... därför hade jag tänkt och testa nån annan.

• 20120508

medistra: vi ska också dit och fotas imorgon då kanske man ses... jag har bara hört att dom ska vara lite sura där :/ Men man får ju hoppas att dom är på bra humör imorgon i alla fall...

vet du om man får välja om man vill ha bara på lillan eller om man ska ha familj foto?

Jaja,kanske ses sär då!

• 20120508

springsteen:okej... så man kan ite välja då? ok,men det va ju bra att dom var trevliga i alla fall

vart tar man för jönköpingsposten då?

• 20120508

hejhej!

Det var kul att få träffa några av er på fikat sisst,,,är ju lite blyg, så det var därför jag inte bara "hoppade" in i diskutionerna men jag lyssnade i alla fall...

Jag (dum som jag är) trodde dom hade fixat hissf*n så hoppar in i den igen ...och vad tror ni händer,,jo jag fasnar ju igen såklart...men den här gången så skrek Ronja som en galning så jag var inte fullt så lugn då,,jaja kom ju ut efter bara nån minut men ändå...FIXA HISSEN ÅHLENS!!

kommer nog på babysången med...kanske får tillfälle att prata lite mer med er då

Ni verkar alla som ett jätte trevligt gäng,, verkligen jätte gulliga...

Jaja,, ha en bra dag allihopa!!

• 20120508

therese o ebba: jaha,,okej, kanske vi har..hehehe jag har ju minne som en guldfisk ja,det ska bli kul... sisst var det bara stora barn där och det var lite tråkigt då...

Men nu när vi är några stycken som har små bebbar kanske det blir roligare..

• 20120508

Hej allihopa,,finns lite nya bilder på Ronja nu för dom som är lite nyfikna

• 20120508

miidori: Jättefin text, du har talang

Tintan: ska du sätta in hormonspriral eller koppar?
    jag ska också sätta in en nästa vecka... är jätte nervös. Tycker inte om att gå dit.. Men vem gör det? Jag ska sätta in hormonspiral.jag har haft det innan och då slapp jag min mens och det är ju skönt jaja,, allt går nog jätte bra ska du se! lycka till

• 20120508

Pärlan81: hehehe,, men det är kul att se vad hon gillar och inte gillar... hon äter gärna dom goda persika efterrätterna men spottar ut majs puren hon ÄLSKAR äpple och morots juice...
    vad äter molly för nått?

• 20120508

pärlan 81: hehehe,, okej, jag som hade tänkt och fråga hur mycket man "ska" ge för jag är jätteförvirrad när det gäller smakisarna
    ronja får lite gröt blandat med kartinplommonpure för att hon ska bajsa bättre(lite hård i magen) men nu har jag börjat ge en sked efterrätt, och lite juice då och då... hoppas det är okej att göra å... hon äter ju det gärna,, gapar stort när jag kommer med skeden

tintan: okej,,samma som jag ska sätta in,, men jag betalar bara 650 kr... tror det är för jag inte fyllt 20 än...tur man har

Tokfiorna: heej,,kul att du är tillbaka.. gick allt bra? Ja, jag tror vi ska med, men jag är lite orolig för alla baciller, var ju mycket äldre barn som sprang runt och jag är ju världens oroligaste mamma som inte vill att ronja ska få nått virus...Men jag hör av mig innan så du vet

• 20120508

Tokfiorna: hehehe,, ja, du har nog rätt, jag får skärpa mig lite när det gäller sånt tror jag ... Men ska vi säga 13.40 utanför ica då?

• 20120508

Hej allihopa...

Ville bara säga att bombom inte har öppnat, var ute och gick en liten promenad nyss.. skööönt det var att få lite luft

och dom har inte heller byggt ut på malmborgs...är kanske lite svårt att ställa vagnar där inne..tycker det ser så trångt ut.

jaja,,,men vi får väl se vad som händer imorgon, finns ju mer fik i stan att välja på om vi nu inte skulle få plats.

Ses i morgon! Sov så gott!!

• 20120508

hello!

kul att träffa er igen Undrar vad dom tänkte när vi möblerade om hela fiket,hehehe.. Kände mig lite taskig när jag bara gick och lät er fixa det..sorry allihopa men Ronja var SÅÅÅ trött så vi var tvungna att gå..Man såg henne inte när hon låg i den nya overallen den var ju jätte stor...

Längtar tills nästa gång
    Nu ska Ronja äta lite! ha det bra.

• 20120508

Grattis Cissie!!

Det var inte som började så var inte arg på mig
    Hoppas du får en bra dag!!

• 20120508

hallo allihopa!

hoppas alla haft en bra dag och kommer få en trevlig kväll...

ville ara medela att BomBom öppnar på torsdag kl 10.00... stod utanför och kikade in och då kom det ut en äldre man som sa jätte glatt ." JAAA!!Snart är det dags!! torsdag kl 10.00.. Välkommen " och där inne stod massa tjejer och log jätte stort åt mig... Dom ser nog fram emot att öppna...hihih

Ha de bra!

• 20120508

Tokfiorna: hej! Ja,det var jättetrevligt att fika fast Ronja var lite väl mammig kanske. Hittade lite fina kläder på stan me Det GÅR ju inte att spara pengar när man är på stan... jag som skulle vara så duktig denna månad med pengar...jaja,,nu har lilla Ronja lite nytt i alla fall..
    Va det kul på babysången,, vilken är roligast??

Ska bli kul imorgon..Längtar

Skönt att höra att allt gick bra med Castle..
    Jaja,,, hoppas alla får en fortsatt trevlig dag:)

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping