Inlägg från: Miidori |Visa alla inlägg
  • Miidori

Gravida/mammor i jönköping

bra intitativ!!TACK!!

• Miidori

yepp =)..nu ska jag laga mat!!Försökt att Ragga hit så många som möjligt ;P..

• Miidori

Skrev in mig på listan med :D

2006:
    oktober
    Miidori BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    december
    MN72 BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:
    januari
    Springsteen BF 3/1
    Kottten BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

• Miidori

är så spännande nu :)...jag hoppas ni får era små efterlängtade bebisar i dag eller snarast i alla falll.. =)

• Miidori

ah springsteen vad roligt...snart så är du inne på fl :)...nu är det ju verkligen på G =)))

• Miidori

nepp, jag har inte börjat ge min dotter, tror man gör det vid 4 månaders ålder, så snart är det dags för Tindra ;P...hon blir 3 månader på måndag :D...Hur gammal är wilma nu thullan?kram

• Miidori

Vore väldigt Roligt ifall vi kunde fika nån dag?

Förstår förstås att Springsteen, Mn och medistra som ska ha barn vilken dag som helst inte kan än,men sen när ni kommit in i rutiner och allt sånt,vore det trevligt ifall alla som fått barn,och även ni som inte fått barn ännu kunde träffas över en fika?

Hoppas verkligen att vi kan hålla denna tråden i liv!Jag ska definitivt försöka vara mer aktiv!

Tråkigt att det har blivit så uppdelat mellan oss, och att en del startat nya trådar där bara "vissa" personer är inbjudna att skriva och så vidare,det tycker jag är lite tråkigt! Men jag antar att en del får mer kontakt och så vidare...Alla får ju göra som dom vill, självklart! Men det är ledsamt att vissa blir lite "utanför och inte tillfrågade"...
    Men
    jag tar det absolut inte personligen, så det får ni inte tro! Men jag vill vara uppriktig, det är många som vet om den tråden, och det finns en irritation!

Men jag kan ju bara tala för mig själv!Detta är vad jag tycker i alla fall!

• Miidori

pärlan81: Såman börjar först med gröt då?vid typ 4 månaders ålder?..usch måste verkligen gå på nån information om det här känner jag...

• Miidori
    pärlan81: Det där med den där tråden kan jag förklara...Det är ett gäng tjejer från den gamla jönköpingstråden, som fikar med varandra en gång i veckan, som har öppnat den tråden. Den "privata mamma tråden"...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping