Inlägg från: Kottten |Visa alla inlägg
  • Kottten

Gravida/mammor i jönköping

Suveränt me ny tråd!!! Tack för meddelandet!!!

2006:
    oktober
    bebis i oktober BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    december
    MN72 BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:
    januari
    Springsteen BF 3/1
    Kottten BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

• Kottten

Jag har haft turen att det dragit igång ordentligt på en gång. Med första skulle ja bara åka in till för att kolla om det var vatten som sipprade. O när ja väl var där så gick vattnet ordentligt o ja blev kvar. Tur var väl det för mindre än 6 timmar senare va hon född!!

Med andra barnet kände ja första värken vid halvtolvtiden på kvällen och åkte in till fl vid halvtre på natten. Så ja har aldrig behövt gå hemma o dra... tack o lov!!

Håller tummarna att det drar igång rejält för dig nu då Springsteen!!!!!!! Lycka till!!!!!!

• Kottten

var hos bm ida... vågen visade +17 kg... Skrattande oj oj oj... fast min söta bm tittade snett på mig o undrade hur de va möjligt... E hon inte bara för söt!!!!

Så nu har ja bara ett möte kvar hos henne... om två veckor... tänkte nämligen att de skulle bli de sista... optimist???? Javisst!!!!! Men ja lever på hoppet!!!!

• Kottten
    Mizaja: Inte förrän 28/1....
  • Kottten

har läst igenom inläggen nu... ja förstår nog inte de här me att starta nya trådar o bara vissa som får veta... innebär det att alla de som fanns i förra tråden har splittrats upp o återfinns i olika trådar nu eller????

• Kottten

oj då... vilket liv de blev... ja har inte ens fattat att de finns en tråd till ja... eftersom ja inte bor i jkpg tycker ja de e jättetrevligt att de finns en sån här tråd där man kan utbyta tankar o så där... skulle inte va intresserad av att träffas en gång i veckan i fika. Skulle va omöjligt!!!! Men de e ju ja de...

Nåja... strunt samma... ja kom väl in så sent att ja inte förstått de här ordentlige då... hihi...

Åter till fika då... Ja fikar jättegärna nån gång nästa vecka för att träffa några av er!!! Har aldrig kunnat va me på nån fika förut men nu ska ja ju gå hem o då kan ja ta mig till jkpg! Alla dar blir bra utom mån för då ska ja jobba...

O kom igen nu!!! Haka på så många ni bara kan så vi blir ett gäng!!!!!!

• Kottten

Ok... nu är vi ett par stycken som gärna fikar iaf!!! Ja som har bebis kvar på insidan fikar mer än gärna nästa vecka som sagt!!!

Torsdag 11/1??? Eftersom ja inte kan jkpg bättre än att ja hittar till a6 Skrattande så får nån annan föreslå plats!!! O tid... ja kan när som!!!!

• Kottten

hoppas verkligen att springsteen har bebis hos sig nu!!!

O håller tummarna för fullt för dig MN!!!! Glöm inte att rapportera om nåthänder bara... e juh nyfiken...

• Kottten

Verkar gå segt att planera in nån fika nästa vecka... Så ja tar upp de igen...

Fika torsdag 11/1???
    Jag kan hela dagen!!

• Kottten

Meeen va i hela friden?!?!?!?

GRATTIS SPRINGSTEEN!!!!!!!!!

Bara så där... hihi... hoppas ni mår bra allihop!!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping