• jomi

Gravida/mammor i jönköping

MN72: Styrkekramar till dig!!

Thullan: det blir träningsvärk på Söndag kväll för dig om du ska bära hela helgen Lycka till...

Springsteen: Köp minifom!!! min lilla gullunge måde kalas av att få dem..tar dem fortfarande ibland..

Helgplaner...Ikväll blir det fredagsmys..funderar på att be sambon köpa med sig lite go mat från Soya express! *dreglar*
    Imorgon ska vi på 2 årskalas så det blir väl livat värre
    Söndagen blir nog till att pyssla hemma, man har verkligen alltid något att göra när man har hus! men roligt är det!!

Just det... Lycka till alla ni med husplaner!!
    Therese ni hade väl redan hittat ert hus va? Skoj!!

Dags att städa av lite...tom det är roligt idag..hmmm.sånt humör skulle man alltid vara på!

Kram på er!

• jomi

Jenny A - Självklart är du välkommen!!!!!

Therese... kan känna likadant,folk har massa jäkla åsikter!!
    Bara som när vi valde namnet..många sa att de inte tyckte om det..hur nice är det då?? och massa annat skit får man ta!
    Grrrr blir såå irreterad men man har lärt sig räkna till tio nu..men skulle det bli för jobbigt så säg ifrån,det brukar hjälpa!! kram till dig!

Håller med om att man blir glad här inne men jag har såå grymt dåligt samvete för att jag inte följt med på fikat än *skäms*
    men jag är lite blyg av mig också ser ni.....

Nu ska jag ta ut en go kladdkaka ur ugnen *mums*

Ha det så gott

• jomi

Usch!!! nu är min lilla bus super snorig igen,hon kraxar och hostar och är alldeles hes, feber har hon med...
    hoppas det går över tok fort!!! tycker det är så otäckt när hon är så liten

Det ut som det blir lite sömn i natt........

nån med bra tips hur man kan underlätta för henne..SKRIV!!!!!!

Kram

• jomi

Tack för tipsen....har redan en näsfrida hemma, ni som inte har det... köp!
    kör med renessansdroppar också, det verkar dock som om det sitter i halsen och i bröstet på henne
    Pratade med barnläkarmottagningen förrut...kan ju inte påstå att de är särskilt hjälpsamma,tom min barnmorska tyckte att hon borde kollas upp så det inte sitter i luftrören..men inte!

Nu ligger lilla snurpan i min famn och sover gott...håller om lite extra efter ha läst medistras inlägg

nu har jag fått pipa av mig lite....phu.... ska försöka snozzzza en stund med!

Kram

• jomi

Min lilla bus blir 3 månader på onsdag kanske skulle testa nezeril de kommer kanske upp lite längre i näsan så att säga!

Tackar....

• jomi

Mitt satt också i ryggen kanske på G ändå....

Mamma till Wilma 061031
  • jomi

Kul att det kommit så många nya!!  VÄLKOMNA

Har inte heller varit och fikat än trots att jag också är en veteran här inne!,
    har lixom inte bara blivit så....än!

Sitter fast här hemma med min lilla sjukling värsta hostan har hon fortfarande och snoret det rinner....stackare
    Skulle ju vaccinerats idag men de sköt på det till nästa vecka i stället!

Fråga: Smidigaste sättet att börja trappa ner på amningen hur????

Mamma till Wilma 061031
  • jomi

Medistra: styrke kramar till dig!

Mn72: även du behöver en liten kram...

Thullan: Tackar...fattar vad du menar...tänke börja med sista kvällsmålet i kväll vem vet kanske får lite extra sömn också

Nu har min lilla fis äääääntligen somnat!! hon har kämpat och skrikit LÄNGE nu vill inte sova ändå har vi varit uppe sen halv sex...kanske skulle passa på att "vila ögonen" en stund själv..

Mamma till Wilma 061031
  • jomi

Go morron!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!
    Nu börjar vi äntligen bli friska här hemma,förkyldningen har stuttsat mellan väggarna...

Blev era små sötnosar dåliga efter 3 månaders vaccinationen??
    Det är ju dags för den på onsdag och nyfikar lite om hur ni haft det...

Valen: Välkommen hit!! Ännu fler nya är kul!

Kotten: Hoppas din lille bus kommer ut snart!

Midorii: ??????? vem???????? tycker också det verkar konstigt...och väldigt onödigt...

Dax att ta hand om sin lilla busunge...

Kram på er

Mamma till Wilma 061031
  • jomi

Tessan: Köp en näsfrida!!!!! vi hade aldrig klarat oss utan den tom Wilma verkar tycka det är gott att bli av med snoret för hon skarattar varje gång!
    Counterfeit har rätt finns inte på apotek utan på förstaklass..kostar 80kr tror jag..men glöm inte köp med extra filter hem
    hoppas lilla Ebba piggnar till snart!

Pärla:Tackar för svaret får väl se hur det blir helt enkelt,har köpt hem alvedon så man är förberedd...undrar vem som är lite nojjig.....

Kotten: tråkigt att höra att du fortfarande är här hoppades på att du snuffsade

Gravisen: vad hette mäklaren????? läste bara kg nånstans vi hade en KG när vi sålde vår lägenhet....vilken mardröm.....

Tro det eller ej men nu ska jag baka kakor....sååå sugen på det! sprider ut lite nybakad doft här inne sen!!

Mamma till Wilma 061031
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping