• Svar på tråden Problem med bio-mamman del 3
  • tomcar1

Hej !
    Har hittat även till denna tråd : )
    Mvh tomcar1

• Tjofsen

Hittade hit...lägger in till favvosar (även om man skulle vilja slippa vara här) 

• Elois

Bra tråd, vad skönt att det finns andra i samma situation även om jag tycker synd om oss allihop. Visst är det så att det enda vi vill är att ha en lugnt och skönt familjeliv, med våra bonusbarns bästa framför ögonen. Livet är så fullt av konflikter ändå att man betackar sig för pantade biomammor.
    God fortsättning på 2007!

• Tjofsen

Jag har hittat en kurs som jag tycker mitt styvbarns mamma ska gå: Cope-Föräldrarutbildning. Hur man skapar hållbara och effektiva konsekvenser när barn uppför sig illa, hur man samarbetar med skola, undviker tjat och konflikter, hur du och din partner tillsammans löser problem på ett konstruktivt sätt. Det borde hon VERKLIGEN gå på!!! Tror hon pratade om den för nåt år sen. Men TYDLIGEN har hon inte gått på den.

• Tezz72

Och jag är så innerligt trött på bonusbarnens biomamma. Gnäller och spyr galla, jag bryr mig inte men min sambo tar illa vid sig!

• Tjofsen

Verkars som det är rätt lungt på fronten med biosarna. Låg aktivitet här sen den 8 januari...det är ju försjutton TRE dagar. TJOHOOO...*Hm..funderar...eller så är det total kaos......suck*

• Eva å Gurra

Vissa dagar är det ju lättare än andra och man undrar ibland varför man håller på, men till synes och sisst så älskar man ju deras far. Eller är det inte därför man strävar vidare och inte kan förstå den där han har barn med?

• Tezz72

Just nu är det lugnt här. Har inte hört något från biomamman just nu! Men på måndag kommer barnen!

• tomcar1

Hej !
    Här har också varit ovanligt lugnt från biomammans håll.
    Mvh tomcar1

• Tjofsen

Vi får inte ens tag på våran....Sambon vill prata med sin dotter men som vanligt svarar ingen i telefonen. Han sa till mamman ett och annat i fredags (inte inför sin dotter vill jag påpeka - hon var inte hemma) så nu antar jag att mamman surar.

Svar på tråden Problem med bio-mamman del 3