• I am who I am

Ni med brytningsfel, hur visade det sej?

Vilka symptom hade ni när ni upptäckte ert brytningsfel?

Har ni glasögon mot det?

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Svar på tråden Ni med brytningsfel, hur visade det sej?
  • Mirakel händer

Jag hade ofta ont i huvudet fick glassögon i 10-års åldern.

• danitra

Mitt upptäcktes vid en synkontroll för närsynthet. Dock är det så litet att jag inte har linser som korrigerar det. Däremot så gör mina glasögon det.

Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • I am who I am

Vad tror ni?

Om jag sitter vid datorn så blir jag helt SJUKT yr i skallen, och det håller i sej i flera timmar.. MEN om jag inte sitter vid datorn så blir jag inte yr..

Jag har ett brytningsfel som upptäckts tidigare men jag har inte haft glasögon för det.. kan det vara det som ställer till det tror ni?

Har tid till optikern på måndag.

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • danitra
    I am who I am skrev 2007-01-04 15:35:39 följande:
    Vad tror ni?Om jag sitter vid datorn så blir jag helt SJUKT yr i skallen, och det håller i sej i flera timmar.. MEN om jag inte sitter vid datorn så blir jag inte yr..Jag har ett brytningsfel som upptäckts tidigare men jag har inte haft glasögon för det.. kan det vara det som ställer till det tror ni?Har tid till optikern på måndag.Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
    Eller så är du känslig för ljuset från skärmen?

Men fråga din optiker dom kan mycket om sånt!
    Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • Lived

Jag har brytningsfel och får grymt ont i huvudet och blir väldigt trött av att sitta vid datorn, läsa, köra bil i mörker mm.. Men sedan jag skaffade glasögon så har jag sluppit huvudvärken..

• Pikku Enkeli
    Vilka symptom hade ni när ni upptäckte ert brytningsfel? Att jag såg dåligt?!? Plus huvudvärk.. Tror jag, minns inte så noga..

Har ni glasögon mot det? Ja, men inte enbart för brytningsfelet.
    Winners never quit. Quitters never win.
  • AngelFairy

Jag har brytningsfel på båda ögonen, mina symtom är att jag har konstant huvudvärk, ont i ögonen, trött, om jag inte använder glasögon eller linser

• eisa

jag kunde inte längre läsa noter för de hoppade mellan raderna

Svar på tråden Ni med brytningsfel, hur visade det sej?