• Obsessed Feelings

Vilken tapet är snyggast i ett matrum/kök? (LÄS TS)

Omröstning gjord på begäran av "CeeJay".

Tapeten ska vara som fondvägg och resten av matrummet ska vara i grått och vitt. Den till vänster är mörkare grå med turkosa ränder och den till höger är ljusgrå med mörkare blommor. Bilden är klickbar.

Kan inte bestämma mig ?.JPG

Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
    Inga problem, jag gör dem åt dig!
    Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tapet är snyggast i ett matrum/kök? (LÄS TS)
  • emsan no1

Några vi känner har den högra i köket, supersnyggt!

• Joonas

Blommorna blir man glad av. Den andra funkar ju förvisso schysst som bilbana. Riktigt kul hade jag med sådana tapeter på 70-talet. Fast då i helt andra färger förstås. I mitt sovrum hade jag stooora solrosor i riktigt gula och orange färger. Läckert!

festlig, funktionell och fryntlig
  • Joonas

Ooops! pös visst iväg nerför memory lane. Menade ju inte att dra dig med...

festlig, funktionell och fryntlig
  • Candelavern

tycker om färgerna i den vänstra men jag hade nog valt blommorna ändå, den var sygg

• Soffis79

Jag tror på den vänstra, som jag förstod beskrivningen så tillför den lite mer färg vilket kan vara nice :D

• Bettangarbo

Blommorna röstar jag på! Jättefint!

• Trollsländan 81

Blommorna blit nog snyggast lycka till!

• CeeJay

Tack för era röster! Majoriteten har samma smak som jag - gillar den blommiga bäst Då försvinner den vänstra ur den oändliga raden av alla tapeter jag väljer mellan...

Joonas: Jag dras gärna med, det vet du !

• Ina 73

Den med blommorna röstar jag på!!

• Kapinga

Blommorna självklart, tar du den med turkost i så har du ju en tillvald färg som du sen helst måste matcha med inredningen och textil osv för att få en snygg effekt och blickfång.
    Blommorna kommer i sig ge en wow effekt plus att du sen kan göra ett tillval med färg själv vilken du vill i stort sett.

• Smajla

Den med blommorna!

//Äntligen ska vi flytta!
  • CeeJay

Kapinga: Ja exakt. Jag hade tänkt mig turkosa små inredningspunkter här och där med den vänsta tapeten men jag är ändå mer inne på den blommiga för jag är väldigt sugen på RÖTT och röda "accesoarer" i köket (brödrost, kaffebryggare, handdukar, vaser osv)

• jezzzica

jag har sett den blommiga upp på en vägg, fast den lite mörkare färgen. Den var skitsnygg!!!! väldigt fräsch..

Svar på tråden Vilken tapet är snyggast i ett matrum/kök? (LÄS TS)