• ninos

Det blev ett plus trots allt ........långt och detaljerat

Livrädd, livrädd och lite glad men vågar inte riktigt tro på det här ännu.

1 mf, 2 ma, 3ivf, nästan 7 år av bebisverkstad, Pco och i startgroparna för adoption så blev det ett plus i dag, eller rättare sagt ett streck.

Jag hade ett grav test från Ullared hemma som jag tog i morse och det blev ett svagt streck som jag inte riktigt vågade lita på. Herregud jag hade ju köpt det på Ullared, det kanske var dålig kvalitet eller så tänkte jag. Fort iväg till apoteket för att köpa clearblue och vips så blev det ett plus. Woohaaa - livrädd!

Jag har vanligtvis ganska kort lutealfas ca 10 dgr. På dag 9 efter äl fick jag svaga bruna flytningar som sedan tilltog i helgen till att bli gammalt blod med klumpar och allt. Ja, ja, mensen är på G tänkte jag och väntade på att det färska blodet skulle komma men det har inte komit ännu. Brösten känns också lite skumma och nu har de färgade flytningarna och klumparana nästan försvunnit. Idag är det dag 15 efter äl så jag antar att jag är i v 4+1.

Shit alltså, jag är gravid igen det var nästan 2 år sedan sist. Jag ska försöka att ta det piano och inte hoppas för mycket men det är konstigt hur fort man bygger upp sina drömslott. Så nu får jag väl se fram emot att springa på toa så där 20 gånger om dagen med hjärtat i halsgropen. Vem vet, det kan ju gå vägen men troligtvis inte, föröker jag intala mig. Progesteron har jag redan hemma så det har jag börjat ta.

Kramar från en livrädd liten hoppfull...

• Svar på tråden Det blev ett plus trots allt ........långt och detaljerat
  • längtar efter familj

Önskar dig all lycka till! Oroa dig inte för det mår vaken du eller den lill* bra av! Njut istället!!

• ninos

Tack för lyckönskningarna, är fortfarande gravid ;) Ingen mer blödning och bara pyttefärgade flytningar. Toabesök hittills idag 7 gånger....

• C r e d o

Stort grattis! Skulle vara så fullständigt orimligt om det inte fick stanna hos er, det här ska gå bra.

• Neline

Grattis!!!Glad
    Önskar dig all lycka!!!!

Sanna 051122** Lillebror 0702??
Svar på tråden Det blev ett plus trots allt ........långt och detaljerat