Inlägg från: jebe |Visa alla inlägg
  • jebe

Halmstad tråd!!!!!

Hej alla tjejer!
    Kikar in lite snabbt o hoppas att alla mår bra! Både mammor, bebbar o magar

Minke: Jag tror att en tråd stängs när den varit öppen en viss tid- tre månader eller nåt om jag inte minns fel!

Kramar i adventsmörkret!

• jebe

LillaFruH: ÅHhh, nej du! Du får inte föda än- då förlorar ju jag! Attans, skulle ha lagt ett tidigare bud om man får tro de erfarna tjejerna här

Gumlan: Fy o usch för att vara sjuk Jag e själv livrädd för baciller just nu- tänk att bli sjuk o sen sätter förlossningen igång!!! Hjälp, föda barn med feber o grejer- eller ännu värre vinterkräksjukan, FY!!!

Hoppas att ni blir friska snart iallafall- men det e ju liiite mysigt iallafall att bli ompysslad av sin stora starka karl

• jebe

Gumlan:
    Har varit inne o kikat på lille tomten, hi hi hi, så fin han e!!! Köpte en tomtedräkt för över en månad sen- optimist som man är- undrar om man kommer att få använda den?

Någon frågade tidigare hur vi som bor i Halmstad trivs.... O jag kan väl svara att jag trivs ganska bra! Önskar ibland att stan va bara liiite större, men det beror ju på vad man e van med frrån början. Skull absoult kunna rekomendera nån att flytta hit.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!