Halmstad tråd!!!!!
Hej...
Kikar hit.....Skriver mer en annan dag
Kram på er i blåsten!
Hej...
Kikar hit.....Skriver mer en annan dag
Kram på er i blåsten!
Teaspoon:
*kramar om*
Inte roligt alls, hoppas att det löser sig i eftermiddag!
Gumlan:
Det var himla tråkigt att få höra dina duster med HFAB
Det har kanske blivit nåt missförstånd mellan dig o de som du har pratat med? Det verkar så enligt de andra som har fått andra besked...Får hoppas på det!
Men jag funderade på en sak....om du tycker så illa om dem så att du till och med vill skriva till tidigningen, varför vill du bo där? Jag frågar inte för att vara elak, det får du absolut inte tro (!!!) Jag undrar därför att jag själv brukar bojkotta företag som jag anser behandlar folk illa genom att inte göra affärer med dem. Jag tänker att de inte ska få tjäna pengar på mig minsann!!!
Taskigt med bussresan, VeronicaMy, Hallandstrafiken är ett redigt företag så du kommer säkert att få igen pengar för dina utlägg och kanske nån gratisbiljett som plåster på såren!! Hoppas bara att det är inte var en av mina bekanta som körde
Gumlan:
Nej, ett nervvrak ska du inte behöva bli
Tycker att det är synd att det har blivit så för dig. Jag har bara haft positiva erfarenheter av dem när jag har varit i "hjälplös" situation. Hoppas att det löser sig! Har du förresten kollat med Wennerholms ute i Frösakull? De brukar alltid ha lägenheter över, de är riktigt fina oxå...Men det kanske är fel läge för dig?
Trivselfrågan: Javisst, jag trivs i Halmstad! Flyttade hit 1997 och skulle inte vilja flytta härifrån igen. Jag får lite känslan av "en liten storstad" om du förstår vad jag menar
Har träffat många fina vänner här. Din vän skulle säkert trivas!
Gumlan:
Första gången jag kontaktade dem var 97 när jag skulle flytta hit och det var bråttom med lägenhet. Jag fick en etta direkt, även om jag inte hade jobb eller gick i skola. Andra gången råkade faktiskt samma tjej ta emot samtalet (fyra år senare!!!) och även den gången fick jag tag på en lägenhet direkt, som inte hade lagts ut på Internet. Jag fick dock bestämma mig fort, över helgen, annars skulle den utannonseras.
Vet inte om du hittar Wennerholms på nätet, har inte kollat, men de finns i telekatalogen och som sagt, de hyr ut jättefina lägenheter i Frösakull. Tylöby kallas området för. De är nog lite dyrare än HFAB, men du får helt annan service samt standard på lägenheterna.