Inlägg från: Ullet |Visa alla inlägg
  • Ullet

Halmstad tråd!!!!!

Hej hej!

(Tack Gumlan för länken!)

Nu är jag och Hannes hemma efter en helg hos min Pappa.
    Allt var superbra, fast det var lite jobbigt att åka tåg med lillskiten i 4 timmar. Han blev lite uttråkad
    Skönt att vara hemma är det iallafall!

*kram alla*
    Ullet

• Ullet

Maria - Oj, då måste han ha hört Hannes ILLVRÅL på tåget Han var SUPERTRÖTT men totalvägrade att somna.

Idag fick Hannes sin 5-månadersspruta och i eftermiddags tror jag att han blev bortbytt av en annan bebis
    Han har bara SKRIKIT och SKRIKIT hela tiden. Vid 18:15 slocknade han iallafall, och förhoppningsvis sover han hela natten.

Han vägde 6610g och är 64cm lång

*kram på er*
    Ullet

• Ullet

Nu ska vi äntligen få flytta från vår mögel-lägenhet! *superglad* Idag skrev vi på kontrakten för den nya lägenheten
    Jag tror att hfab tröttnade på vårt eviga ringande

Magdalena-> Superfina lussekatter! Jag hade aldrig klarat av att få dom så fina. T.o.m pepparkakorna jag bakar ser konstiga ut

• Ullet

Gumlan--> Det är så J*VLA orättvist att inte ni får en lägenhet! Jag håller verkligen tummarna för att ni får en snart.
    Men tro mig, ni vill inte bo i denna lägenheten. Det luktar PYTON och mögel är ju inte bra för små bebisar.

Hoppas att ni frisknar till snart!

• Ullet

Maria--> Dom ska ta prover på lägenheten sen när vi har flyttat. Sedan vet jag inte. Förmodligen riva en del väggar och så och förhoppningsvis få bort skiten en gång för alla.

Vi har fått en lägenhet på Mickedala, Planetgatan. (Dan har stått i kö för dom lägenheterna i evigheter). 120kvm stor (UNDERBART) med två plan. Gissa om vi är överlyckliga Och vi kommer inte flytta tillbaks hit igen.
    Det jobbiga är den HEMSKA hyran, men det ska nog gå bra.

Jag har också bara hört gott om Oskarström. Vi hade planer på att flytta dit, men så blev vi erbjudna denna lägenheten inne i stan.
    HOPPAS att ni får lägenheten.
    Appropå gamlingarna, se det positivt Dom kommer förmodligen inte att störa er, och dom har kanske inte den bästa hörseln så Emil kan skrika hur högt han vill

• Ullet

Maria--> Nämen???? nu blir jag fundersam!!! Till oss har dom sagt så här:
    Flyttar man INOM hfab gäller inte det där med 3 månaders uppsägningstid (för det är väl en hfab lägenhet i Oskarström?) Utan man säger upp sin lägenhet, och flyttar till den andra när den blir ledig, och så flyttar en annan in i den lägenheten man bodde i!

Skitdumt om dom kör olika ju!

Hyran vi får nu är 7200kr. *brrrr* Då ingår vatten och värme och ett garage. Men lägenheten är jättefin!

OM det är så att ni måste betala dubbla hyror i två månader - Skriv en ARG insändare!

*Lycka-till-kram*

• Ullet

Måste bara få skryta lite
    Jag la Hannes i sin säng för en kvart sedan, pussade godnatt och gick ut och satte mig vid datorn.
    Jag GLÖMDE TOTALT bort tiden, och när jag går in för att titta till lillskrutten, så SOVER han *ÄLSKAR min duktiga kille*

kram på er!

• Ullet

Veronica--> En sån jubelidiot till busschaufför! *jättearg*

Maria--> Jag tycker att det låter helskumt att ni ska betala dubbelt. Jag menar, dom får säkert uthyrt er lägenhet hur lätt som hälst ju! Bättre det än att den står tom!
    Skit hfab!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!