Inlägg från: VeronicaMy |Visa alla inlägg
  • VeronicaMy

Halmstad tråd!!!!!

Hej tjejer. vill ni veta vad jag råkade ut för ikväll då!!!??

Idag har jag varit med om det värsta på länge. jag stod och väntade på bussen hem och vet ni vad den gör han bara tittar på mig och kör förbi.... :arg: :arg:

gör man så???

Fan va arg ja blev så jag fick ta taxi hem nu för nästa hade gått 2 timmar senare, så jag ska ta kontakt med hallandstrafiken dem ska få betala min resa... : :o gick ändå på nästan 300 spänn oc jag fick stå och frysa med min son i vagnen.. :(

Någon som varit med om samma sak? detta har hänt innan men då har det varit på dagen och det kommer ju snart en buss till men nu på kvällen... grr.

vill tillägga att bussen nästan va tom med så det va inte för att det var fullt med vagnar eller så.

Va skönt att skriva av sej lite

så va tycker ni? gör jag rätt att ta tag i bolaget?

/Veronica

• VeronicaMy

Minke....Jaa jag har varit med om att dem "missat" mig innan men då har det varit dag och jag har inte brytt mig såå mycket men nu blev jag sååå arg sen stor tjöt jag men men ... ska se vad dem säger imorgn. dem flesta kör ju som idioter med uscha ne lite ordning får det bli tycker jag allt...

• VeronicaMy

Maria... Mmm fattar inte vart vissa får sina körkort ifrån.. *grr*
    Man kan ju inte bara skita i att ta upp nån för att man inte känner för det , då har man verkligen skaffat sej fel jobb..

Så ska se vad dem säger på Hallandstrafiken. idiotchaufför...

Ja har ju kvar kvitto från taxin och vet vilket nummer bussen har och vilken tid så det e ju bara för dem att kolla upp vilken chafför det e och så..

• VeronicaMy

teaspoon... jaaa uscha blev sååå arg va gör mna liksom när man står där? blev helt paff, ska som sagt ta tag i dem imorgon får se va dem säger och om de e där imorgon *hoppas verkligen*

fiiin vagn *gilla mycket*

jaa Ullet.. *grrr*

Hoppas ni får en bra helg flickor.

• VeronicaMy

Maria.. var ju tvuuungen att titta med... håller också på nummer 1 ... super söööt.

• VeronicaMy

Maria-- det e oftast när man inte försöker som korten blir bra..

frösakull ligger mellan dej ochmig typ, du vet där vi åkte en gång när du körde hem mej,omvägen minns du?

• VeronicaMy

jaa det e ett bra område Frösakull..

• VeronicaMy

Önskar också alla en god jul!

• VeronicaMy

ÅH Magdalena. *tycker synd om* men jag ska ut till stan i detta regn och bland alla tokig julhandlare *lite synd om mig me? * Hihi hoppas du får en bra trots jobbet

• VeronicaMy

Åh låter jätte mysigt lillafruH tyvärrr måste jag ju ut så bara att ta sej i kragen innan det blir föör hysteriskt där ute

Klappa magen massa mia och julkramar från oss..

*vinkar*

• VeronicaMy

Sååå söt han e...

här är länken till honom..

www.lthalland.se/extra/baby/&search_string=&action=show_previous&id=0&current_area=1&current_year=0&current_month=0&template=extra_baby_list_index.html&version=normal

• VeronicaMy

Jag fick den att funka... sååå söt han e minns när Sebbe lärde sej det.. Man blir så glad.

• VeronicaMy

Jag gör stoooooor tumme upp för Halmstads BB/förlossningen och personal!!

Klart jag kan inte jämföra med nåt men vill inte föda nån annanstans när/om det blir fler barn

Tycker du ska gå och kika där, känns lite bättre när man kommer dit och ha varit där och kikat.

• VeronicaMy

Zetika: gör så Alltid skönt att komma dit och du vet hur det ser ut Känns mindre främmande då

hur mås det annars med alla? Någon mera än vi som fått den hemska förkylningen??? Förutom Maria-Gumlan då?

• VeronicaMy

Jool... åh magsjuka är inte heller kul direkt

Jululle...Haha förstod det

Teaspoon... Men uscha då va jobbigt. jag och sonen e ju sjuka nu så det e bara killen kvar nu,.vore ju skönt om han fick det nu än om nån vecka eller så. bättre att alla varit sjuka på en gång liksom
    Vad är flaskt krupp? hur blev Totte då?

ha en bra kväll alla.!!!

• VeronicaMy

Nu har ja med beställt reg skylt HAHA sååå cooolt Juh ;)

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!