Inlägg från: Kryztina |Visa alla inlägg
  • Kryztina

Halmstad tråd!!!!!

jag ansluter mig härmed till Halmstadtråden;) är gravid i v. 10+3. min förra graviditet slutade med missfall så jag hoppas det går vägen denna gång...

vore jättekul att på detta sätt få kontakt med gravida som icke-gravida i Halmstad. jag är relativt nyinflyttad och jobbar i göteborg så jag har inte hunnit skaffa mig några vänner i Halmstad ännu, vilket är trist. kommer ursprungligen från Västerås så det är där jag har mina närstående.

kram stina

• Kryztina

det vore trevligt med en fika:) var/när?

Teaspoon: skönt att du fick komma så tidigt och att du fick göra UL också! jag ska också få göra det, behövde inte ens fråga själv:) fick ju missfall min förra graviditet så det känns skönt.

Jewelgirl: låter jättejobbigt! hoppas det löser sig för dig snart.. jobbigt att gå och vänta.

Moimukulatt: ja, kul att följas åt! hur mår du nu? själv mår jag illa från och till men det har blivit bättre än det var de första veckorna.. när var du/ska du på inskrivning? jag ska nästa vecka, på tisdag. är då i v.11.

• Kryztina

postafen används ju mot just illamående så de borde ju inte bara hjälpa mot kräkningar. funderar också på att köpa det för nu mår jag illa hela tiden, kräks dock ej. Teaspoon, blir du trött av dem? ska tydligen vara den vanligaste biverkningen..

• Kryztina

det e svindyrt på Waynes:( En gång köpte jag en blåbärspaj där utan att kolla priset. Den kostade typ 40 kronor;) Visserligen jättegod och ganska stor men 40 spänn för en blåbärspaj

• Kryztina

tyvärr är jag i Västerås på Torsdag annars hade jag gärna fikat då!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!