Inlägg från: IngIng |Visa alla inlägg
  • IngIng

Halmstad tråd!!!!!

Hejsan!
    Min Moa låg inne på sjukhus i ca 14 dagar. Och vi kommer att få ersättning från länsförsäkringar där hon är försäkrad. Men det kommer att ta lite tid för det hon har råkat ut för kände inte handläggaren till. Så de måste skicka papprena till deras läkare.
    När jag nu är inne på barnförsäkringar. Är det någon som känner till eller hört talats om "ACE Europe" de har tydligen en tilläggsförsäkring till barn som heter "Barn Trygg Aktiv".
    Funderar på att teckna en sådan med. För risken finns att Moa kommer att bli inlagd flera gånger nu.
    Kram

• IngIng

Cittra!
    Visst räcker LF!!!
    Men man kan ju ha flera försäkringar till sitt barn och till sig själv med för den delen.
    Jag tänkte att om hon nu måste läggas in fler gånger eller jag måste ta VAB en längre tid. Så får man det lite bättre ekonomiskt.
    Och jag tänker defenitivt inte lägga av med LF är helnöjd med dem.
    Skulle det vara något längre fram så får Moa ut på två försäkringar istället för en. Och det kan ju trygga henne med!!!
    Kram på er

• IngIng

Konditoriet är väl där vanliga "jobbare"(typ snickare o byggare o chaufförer) brukar äta frukost!!!
    Håller med om att hennes mackor är kanon och billigt är det med!!!
    Fast ska ni dit med barnvagnar kan det bli trångt. Har för mig att det är ganska litet ställe. Men det var ganska länge sedan jag var där nu så det kanske har blivit ändring.
    Kram på er

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!