Inlägg från: Delfin |Visa alla inlägg
  • Delfin

Halmstad tråd!!!!!

Jag har oxå öppnat en ny tråd den heter Halmstad tråd 2

• Delfin

Jag kan inte vi ska till CenterSyd och titta på Julshow.

• Delfin

5 mån Vaccinationen gick bra hon somnade efter och sov i 2h.
    Föra veckan vägde hon 6060 va ju förlite tyckte de men nu har hon gått upp till 6475g och nu var de nyda.
    Delfin

• Delfin

Igår fick Evelina sån hosta, hela natten varje 20 minut hosta och skrik samtidigt, lång natt har det varit. Så nu på morgonen ringde jag till sjukvårdsupplysningen. De sa att jag skulle komma så de får titta på henne ska vara där kl 11. Man kanske får något mot hostan så hon kan få sova lite ser så trött ut. Hon orkade inte leka eller prata något med storasyster i morrse när hon skulle till skolan.
    Det låter så hemst när hon hostar tycker synd om henne det kunde varit jag istället.

• Delfin

Vi har varit iväg hos doktorn nu han sa att hon är hes och en hosta men det behövdes ingen medicin. De tog blodprov för att kolla så allt är okej.
    Ha en glad lusia / Delfin

• Delfin

Jag skäms Evelina ramlade av babysitter när jag skulle ta loss spännena och sätta fast henne, stor bula i pannan men så snabbt jag tröstat henne på men en kall sked och tryckte på. " jag har svansen mellan benen skäms otroligt mycket"

Magdalena - Skönt att det bara vad en liten skråma. Och det andra kan man ju bara säga lycka till.

Gumlan - Hur gick det idag med lägenhets tittandet? På det områd som ni ska titta på har vi bara tittat på radhusen inte i lägenheterna. Radhusen är super fina har ingen aning hur lägenheterna ser ut!

• Delfin

Gumlan - Hon är jätte hostig+ skrik efteråt (tror det gör ont när hon hostar), hes och nyser stup i kavarten äter varanan timme när hon é vaken, men hon sover hela natten med hosta till och från. Idag tvättar vi med hjälp av farfar som passar henne medan jag är nere i tvättstugan.

• Delfin

Jag glömde skriva att ni måste ha ljudet på.

Nu börjar Evelina bli frisk skönt tycker vi. Men igår så blev det sambons tur och idag verkar det som om det är min tur vill inte. Hoppas att det inte blir så länge den varar.
    Börjar bli färdig med julklapparna nu men pengarna har tagit slut så jag får vänt till den 20de. Har bara 1½ kvar av 9 "jippi".

Vixie - Hoppas du hittar hit! Hur har ni annars det?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!