Inlägg från: Trollbarn |Visa alla inlägg
  • Trollbarn

Halmstad tråd!!!!!

Nu tar jag också en sväng in hit

Har precis bakat lussekatter så jag tänkte "vila" en stund framför datorn

• Trollbarn

TeaSpoon: Här är en till som sitter med byxorna uppknäpta på jobbet Undrar om det är den "riktiga" magen som börjar dyka upp nu, är i v13....

• Trollbarn

zetika: Jag är i vecka 13, så någon gång i slutet av augusti borde väl knottet titta ut....

Imorgon ska jag till Vallåsen och åka skidor, det ska bli SÅ roligt. Älskar att åka skidor!!!!!

• Trollbarn

TeaSpoon: Lycka till på inskrivningen idag. Jag tror allt kommer se bra ut, det verkar ju så med tanke på ditt illamående

• Trollbarn

Jag behöver lite hjälp av alla Halmstad-mammor (och blivande ). Var kan man köpa fina mammakläder i Halmstad? Är det bara Lindex och HM som har mammakläder? Jag börjar känna att mina byxor börjar bli väldigt svåra att knäppa så det är nog dags att ge sig ut på stan och handla lite

• Trollbarn

Tack för råden. Cittra: Vet du var man kan köpa den där expandern? Har aldrig hört talas om något sådant, men så har jag ju ingen större erfarenhet av graviditeter heller

TeaSpoon: Önskar jag var lika händig som dig så jag kunde fixa till kläderna lite. Jag är inte så lång så jag måste alltid lägga upp alla byxor och jag tycker att bara det är jobbigt....

Jag sak ge HM och Lindex en chans i helgen och vem vet jag kanske kan göra något fynd på Polarn och Pyret också

• Trollbarn

TeaSpoon: Såg i någon tråd att du har en Hauk Alaska. Har du köpt den från butiken i Trelleborg eller finns det Hauk vagnar i Halmstad?
    Kollar redan runt lite

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!