Halmstad tråd!!!!!
japp det var jättemysigt att fika och det är ju som Maria säger, det var världens godaste kladdkaka :D
japp det var jättemysigt att fika och det är ju som Maria säger, det var världens godaste kladdkaka :D
Catharina: oj...hoppas verkligen att Evelina börjar bli bättre...jobbigt med feber :(
TeaSpoon: Halmstad är ju jättetråkigt vad gäller hårfärger :( Jag var i Umeå över julen och fick tag i lite lila färg där :) Jag tror jag ska ner till Malmö den 4:e januari...I såna fall går jag nog en runda till Shock, så jag kan handla lite hårfärg där till dig om du vill...Om det blir någon fika nu om ett tag kan du ju få den då menar jag :)
oj oj...vilka söta små pojkar! :)
Grattis till de nyblivna mammorna!!
Hej!
Någon här som vet vart i Halmstad man kan köpa billig platsad frottè?...alltså sån man kan ha i bebissängen och så...
TeaSpoon: Det låter ju ganska billigt..Synd bara att det är så långt till Ullared..och så jobbigt att gå runt där :(
I Knäredstrakten finns ett ställe som heter Snorrslida...Det är nog det märkligaste ortsnamn jag vet iaf :D
Jag är jättegärna med och fikar också :)
Här ute i Linehed behövde vi inte lida av stormen så mycket, men vårt internet försvann i ett par dar av nån konstig anledning...
Jag har lagt upp lite bilder av stormens efterverkningar här:
www2.hh.se/stud/m02emli/storm.htm
Åh...Älskogsbräcka skulle man ju bo vid...coolt :D
gosis: så lite så :) Vi var ju ändå ganska skonade från blåsten här. Min mamma, som bor vid smålandsgränsen, har fortfarande inte fått tillbaka varken ström eller telefon!
Jag hade faktiskt jätteont i magen och ryggen i natt, så jag trodde nästan att det var dags ett tag, men sen somnade jag om :) Hursomhelst måste väl livmodern ha övat lite, så fullmånen kanske gjorde lite skillnad ;)
Nu har vi kommit hem idag, sjukhusluften var inte så jättespännande :)
Tack så mycket för alla gratulationer! :D
Jag har lagt upp några bilder på Elis i mitt galleri. Nu ska vi sova och mysa med bebben!
Jag följer också gärna med och fikar på torsdag :)
..om inte Elis är tvärarg vill säga.
sharisse: Jag har precis börjat komma igång med vår bärsjal, men jag har en vävd, Ella Roo. Jag gick härifrån Linehed till BVC i Andersberg och sen därifrån till skolan, gick runt där ett tag (på öppet hus) och sen tillbaka hem och jag måste ju säga att det är ett väldigt smidigt sätt att bära på! :) Det kändes typ ingenting i axlar eller rygg och Elis (som nu väger 5,2kg) sov hela tiden utom ett tag på BVC då...
Jag kan kanske ta med Elis i den till fikat då..för han kommer säkert ändå vägra sova i vagnen (Han har varit jättekramig/klängig sista tiden..)
cittra: vad är "konditoriet" för något ställe?
cittra: aha, det stället! Jag har aldrig varit inne där, men jag tänker alltid att jag ska dit nångång när jag går förbi, men inte har tid att fika :)
Om jag lyckas komma iväg till fikat (det tror jag att jag gör) så lovar jag att ta med sjalen :)