Hur får man bort magen?
Ja, hur får man egentligen bort fettet på magen? Magen är mitt problemområde där mycket fett samlas
Ja, hur får man egentligen bort fettet på magen? Magen är mitt problemområde där mycket fett samlas
inte gäller de väl annat än att träna träna o åter träna.. du måste hitta dina magmuskler o de e ju en hel del redan det i alla fall för mig... hålla musklerna spända o göra övningar!
Allsidig träning är det enda som biter på magen, träna hela kroppen så drar magen fördel av det också. Det går inte att punktträna.
Jag har fått bort min mage tack vare min Pilates-dvd som jag betällde på TV-shop. Programmet innehåller många magövningar + att man får slankare lår och rumpa.
Okej, nu ska jag skärpa mig med träningen
ALLA har magmuskler men det är FETTET som är problemet.
Fettförbränning och allsidig träning.
ptoa: Sorry om jag verkar trög nu...men har du något förslag på fettförbränning och allsidig träning?
Åh, en med samma problem som jag. Själv har jag endast fett på magen, rätt mkt. Fast inget någon annanstans. Jag kommer nu att börja med GI-kost, samt träna på crosstrainer och pilatesövningar varje dag. Vi får se vad som händer. Hur som helst så kommer jag må bättre och det är ju iallafall något
rätt kost och allsidig träning. vet inget annat