• Lillis79

"Spåtant" i Luleå??

Hejsan

Är det någon som känner till om det finns någon som spår i Luleå??

Var till en kvinna för ganska många år sedan som bodde på Björkskatan, tror hon hette Lena. Hon höll i händerna och såg mig i ögonen. Sa väldigt många saker som stämde.
    Nu skulle jag vilja spå mig igen men vet inte om hon håller på ännu eller om hon ens bor i Luleå.

Kanske nån som vet nåt eller har något bra tips på nån annan?
    Vill ej ringa eller skicka brev utan träffa personen.

Tack på förhand.

• Svar på tråden "Spåtant" i Luleå??
  • Lillis79

Minimeja:
    Vad tyckte du om henne då??
    Vet du om hon håller på ännu?

• Lillis79

Sussie77:
    Har du själv varit och spått dig där? Så du vet att det är nån som är bra?

• Halvandra

jag har också varit till Lena Karlsson för en massa år sedan, och det var mkt intressant, är också intresserad av vart hon tagit vägen eller om det finns någon annan i stan

• Sussie77

Lillis79:

Jag har varit till Keith och han var otroligt bra, så honom kan jag absolut rekomendera.

Han visste att vi skulle hitta ett hus som vi skulle köpa inom 6 veckor samt vilken färg den hade, att ett företag skulle höra av sig med ett jobberbjudande inom 8 dagar osv.

Hade skrivit ner olika frågor som jag ville ha svar på, han är också medium, så han kan även ta kontakt med någon avliden om du vill det..eller om du helt enkelt bara vill fråga saker eller låta han berätta det han får fram om du inte har någon speciell fråga.

Har varit till andra och spått mig, men sedan jag gått till honom skulle jag inte kunna tänka mig någon annan.

• ChokladRosen

TS,, jag har hittat henne

• ChokladRosen

Hon har flyttat från Björx,,till Bergviken.

Hon har bott i hus som du sa,,men dom skiljde sig, nu bor hon med sin nya man på Bergviken..
    Du får henne namn i boxen om ett tag.. Sedan är det bara att slå upp han eller hennes mans namn i katalogen...

Psst,, jag hade fel om det där med affären ,, hon var visst bara anställd där..

• Lillis79

Ingen som vet vart denna Lena Karlsson finns nu då???

• ChokladRosen

TS,, är du SÄKER åp att hon hette Lena??

Shit,, då är det inte hon jag trodde då

• trollsanna

Jag har själv varit hos Lena Larsson men jag minns inte vart på Björks hon bodde. Hon sa en hel massa som faktiskt stämmt in. Nu ca: 12 år senare så vet jag att hon haft rätt i mycket.

• ChokladRosen

OkI,,Nu får nog en annan en massa samtal

Ooopps...

• Lillis79

Trollsanna

Kan hända att hon hette både Larsson och Karlsson. Var en jobbarkompis som sa att hon hette det.

Ingen vet dock om hon håller på ännu.

• Lillis79

Chokladrosen:

Ojoj undra vad den damen ska säga när det börjar ringa folk och vill bli spådda
    Hon lär ju inte fatta nånting

• MiniMeja

Lillis79 - Det börjar vara rätt länge sen jag var där nu, men jag var nöjd båda gångerna. Hon sa saker som var väldigt träffsäkra och såhär i efterhand har en hel del stämt in. Man får väl ta alla spådomar med en nypa salt! Har varit till fler, men jag är ett fan av Lena!

Har också hört att hon flyttat utomlands och allt möjligt, men jag har då sett henne på stan. Tror hon lystrar till både Larsson och Karlsson.

Lite sugen på att gå igen, men nu ska jag inte vara mer nyfiken på livet än att jag kan vänta och se..

Kul att höra om ni får tag på henne och hur det går!

• ebben

Nån sa att det fanns i Älvsbyn med?
    Vad heter den då?

• Norrbagge

Vad har Keith för nummer? ELler hur kommer man i kontakt med honom?

• Lillis79

Norrbagge:
    Läs inlägg 19 så har du all info om hur du hittar denna Keith.

• Body Mind Soul

Enligt Insider information Glad så har hon flyttat till Spanien efter en del missöden. Hon har tydligen lagt av.. Vet inte själv vem hon är men känner ett medium under utbildning som kände henne

• Lillis79

Ånej vad synd
    Det är ju fler som sagt att hon verkar ha flyttat så då är det nog så.

Svar på tråden "Spåtant" i Luleå??