• småtrollungar

Ngn som rest med Nazar (resebyrå) till Pegasos World i Turkiet???

Är det ngn som har varit till Pegasos World i Turkiet och bokat via resebyrån Nazar via telefon eller internet??

Vad tyckte ni i sådana fall om resmålet och allt runt omkring med bokningar, flyg och ja, allt.

Är jättesugen på att åka dit, för resan är ju jättebillig och hotellet är ju en ren dröm. Så ni som varit där är ni nöjda?????

Tacksam för tips och upplysningar (både negativa och positiva ang). detta hotell eller resebyrå.

• Svar på tråden Ngn som rest med Nazar (resebyrå) till Pegasos World i Turkiet???
  • bubili

Reste 2ggr med NAzar till Stone Palatse i Side , och var OTROLIGT nöjda. Nu har vi bokat 2veckor i juli till pegasos Planet. Längtar!!!!

• LillaÄrtan

Åååå vi är dösugna på att fara nu!
    Imorgon skall vi ringa och ev. boka resa 5 juni
    Blir isf en vecka istället för två.. Men det är gott de me!

♡ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 ♡
  • LillaÄrtan

Puffar!

• LillaÄrtan

Här kommer ett par frågor för er som redan varit där!
    Hoppas det är Ok med dig TS!

* Barnmatstolar, finns det på Pegasos World?
    * Blöjor & barnmat, finns det att köpa i närheten eller inne i stan? Känns bökigt att ta med alltihopa hemmifrån Sverige. (Antar att det SKA finnas, men man vet ju aldrig )

Dottern är 13 månader så man har lite frågor ang just detta

• SrinaLina

barnstolar ska det finnas på hotellen det sa de när vi bokade resan, blöjor å sånt det vet jag inte ngt om, kan tänka mej att det finns Nestles mat.
    Men vi får väl höra om det är någon annan som har varit och vet mer om mat och blöjor, har för mej att någon sa att det fanns Huggies blöjor.
    Så ni bokar en vecka då? KUL :) vad glad jag blir ;)

• LillaÄrtan
    SrinaLina skrev 2007-01-21 12:18:30 följande:
    barnstolar ska det finnas på hotellen det sa de när vi bokade resan, blöjor å sånt det vet jag inte ngt om, kan tänka mej att det finns Nestles mat.Men vi får väl höra om det är någon annan som har varit och vet mer om mat och blöjor, har för mej att någon sa att det fanns Huggies blöjor.Så ni bokar en vecka då? KUL :) vad glad jag blir ;)
    Jajjamensan, vi ska boka en vecka! Just surrat med "chefen" så M kan vara ledig. Allt går skitbra!
    Vad skoj vi skall ha det *Hoppas*
  • HelenN

Jesse Jones: Du måste berätta sen hur ni hade det på semestern. Vi åker ju inte förrän i september!

• jessie jones
    HelenN: Självklart....jag längtar så myket så jag vet inte vad...det är så härligt att veta att man ska åka...något att se fram emot!!! 
  • Quiz

Bodde på Pegasos World 1v i slutet på Maj förra året. Vi var 6 vuxna och 4 barn. Helnöjda när vi åkte hem har du frågor som du inte fått svar på så fråga på

• jessie jones
    Quiz:
    Vi ska åka till Pegasos Planet men alla pegasos hotellen ska vara nästan lika om jag har fattat det rätt. Vet du om man får låna pool/strand-handdukar där?
Svar på tråden Ngn som rest med Nazar (resebyrå) till Pegasos World i Turkiet???