vad kostade erat IKEA kök?
Som rubriken lyder! . Är lite nyfiken då vi ska byta kök snart!!!
Som rubriken lyder! . Är lite nyfiken då vi ska byta kök snart!!!
forever love; vilket kök har ni?
Vårt gick på ca 50.000. Men det är inkl. vitvaror och kakel. Vårt kök är pyttelitet.....
Vi köpte Duvbo på IKEA för 45.000:-...
Vitvarorna BOSCH gick på 35.000:-...
Och då är vi inte helt klara...
Vårat ädel vit gick på 23 000 utan vitvaror, bänkskivor och diskbänk och blandare. Men slutnotan blir nog ca 100 000 totalt !
ammi 76: har du någon bild på erat kök? vi funderar på ädel vit och det skulle vara roligt att se i verkligheten.
Vårt nexus-kök gick loss för 27500:- inkl.frakt.
Vitvarorna kommer från Cylinda (40,000
75.000 inkl. vitvaror, diskbänk o bänkskivor.
Blandare & kakel köpte vi utöver det på annat ställe.
Usch. Det är dyrt med kök.
42000, kyl/frys köpte vi vid sidan, men spis/ugn, fläkt mm ingick. Jag har inte uppdaterat när allt e helt klart men det minns några bilder på vår hemsida...länken finns i presentationen.
hmm kanman lite på IKEA home planner? Vårat kök kommer kosta 15.799 då kommer det bli en tusenlapp dyrare för vi ska välja en annan bänkskiva. I det priset är det skåp och luckor + en fläkt... 11 vanliga skåp, 5 lådor, 1vinställ,
ops hann inte skriva klart.. 2 vitrinskåp, bänkskiva tror det var allt...
Vicke:
Det man inte tänker på när man sitter och planerar sitt kök är alla smådetaljer som oxå kostar....
Ben
Täckskivor
Gångjärn
mm
mm
okej på så vis... Finns det nå mer som man inte tänker på? Lite lurt det där. Vi ska ju givetvis ha en diskho och blandare också. men det är en grej vi vet !
Bästa är att ta kontakt med en köksförsäljare på IKEA... Dom har koll!
Till diskhon och blandaren behöver du rören under skåpen...
Du behöver socklar...
Ja det blir en del...
Men lycka till, IKEAs kök är kanonkök!
behöver man nya rör? Lite dålig på den här fronten. Hittar ett kök jag gillar sen glömmer eller tänker man inte på sånt där .. Men tack för att du ger mig lite tips!
Vattenlås heter det tydligen, men sånt man glömmer
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=2&productId=34397&langId=-11&categoryId=15722&chosenPartNumber=74611300
Okejmen det är iallfall inga större priser påsånt man inte tänker på. Men små priser blir stora priser hux flux... Ska till IKEA och prata lite med dom nästa helg!
Vår bänkskiva blev mycket dyrare än jag först räknat med. Vi måttbeställde, la till rundade kanter fram och underlimmad ho och det gjorde den rätt dyr. Men jag är otroligt nöjd med resultatet!