bästa dagen i ditt liv
jag skulle vilja säga när jag fick mina barn men jag svarar då jag träffade sambon för utan honom hade inte mina barn funnits.
jag skulle vilja säga när jag fick mina barn men jag svarar då jag träffade sambon för utan honom hade inte mina barn funnits.
Skulle åxå vilja skriva när Max föddes,men tyvärr mådde jag inte alls bra då(psykiskt),och kunde inte alls uppskatta att jag blivit mamma till en prins....jag röstade på den dagen jag träffade Per.
Hmm svår fråga egentligen för det första var det en av mina bästa dagar i mitt liv när jag gifte mig förstås men de lyckligaste dagen var ju givetvis när jag fick mina töser absolut svår fråga det där
24 december 2004 Den dagen blev vi föräldrar till vår son och fick ta honom md oss från barnhemmet. Det var en omtumlande och mycket jobbig dag. Men helt underbar.
Den dagen jag blev stabilt nykter(går inte att dagbestämma) för annars skulle jag nog aldrig blivit mamma överhuvudtaget.
Fast dagen då jag fick träffa min son är av samma kaliber såklart!
Valde "när jag fick mitt barn", men hade velat ha ett alternativ som hette:
När VI fick VÅRT barn ;)
det var när MINA barn föddes då jag haft 2 helvetets graviditeter så har et känts som himmlen öppnat sig när barnen äntligen kommit ut ur magen
då jag fick mitt barn....förlossningen var det absolut häftigaste jag gått genom o givetvis var den långa väntan över.
Jag skulle kunna säga så här om det inte var för att man faktiskt fick barn varje gång som man måste vara kapabell o villig o ta hand om skulle jag kunna vara gravid o genom gå en förlossning betydligt oftare en man gör!!!
annat: Då jag och sambon träffades och blev kära OCH 10 maj 2004 OCH 5 december 2005 = då våra barn föddes
När jag fick mitt barn, fast allra bäst var det ett par veckor senare när jag började förstå vad som hade hänt
jag röstade på annat.... Jag röstar för tre av de alternativen... Allt utom att när jag gifte mig för vi har inte kommit så långt än...tyvärr