Inlägg från: MeÄlska |Visa alla inlägg
  • MeÄlska

Västerås Unga Mammor...

Hej alla galda =)

Jag kan tyvärr inte heller komma på midagen =(
    Min kusin kommer just den helgen, men men hoppas jag kan komma på nästa men ni får ha de suuper mysigt =)

Ja fikar gärna hos Vikkan vilken dag o tid är det?

Hoppas allt är bra med er o alla barn förstås...

Ha de bra

• MeÄlska

Hej hej alla glada första gången ja är uppe o skriver så tidigt =) MIn son var tydligen morgonpigg idag

Jaha allt bra med er alla, var det ngn som var på öppna igår då?

Jag var på ikea igår o gick hela dagen o tänkte att jag skulle till öppna imorgon som idag då lite snurrig, jag trode de va måndag hela dagen igår så jag missade Jätte tråkigt men man får väl skylla sig själv när man e så snurrig hahah

Vad ska alla göra till helgen då?

Ha de så jätte bra allihopa,,,

• MeÄlska

Hej

Okej ja ingen har skällt än iaf kaktus =)

Johanna86 fy bubblan va alla små är sjuka nu hoppas din lilla kryar på sig =)

Lena känns helgen långt borta =) Tycker ja inte fast jag vill att de ska bli helg ska bort o koppla av hehe

ha de bra alla mommor. pappaor o framförallt kiddsen =)

• MeÄlska

Hej alla tjejer!

Allt bra med alla,,,det var verkligen jätte länge sen man såg alla, det har börja minska på öppna som skjutton =( inte så kul kanske men alla har väl fullt upp =)

Jag är gärna med på Fikan på måndag, om inget jobb dyker upp =( men de hoppas jag inte så man får träffas lite i alla fall...

Och alla de e väl inge kul med allt detta "tjafs" eller vad man ska kalla det jag förstår att alla har sina synpunkter men för att göra allt mycket enklare kan man kanske BARA skriva upp sig om man ska med på ngn aktevitet, eller liknande så slipper man ju lite sånt iaf de e ju så tråkigt :)

Ja men nu började "despan" igen hahah

ha de bra alla goa mammor!

• MeÄlska

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus
    * twicted
    * MeÄlska

Var ligger det?

• MeÄlska

hej hej

var ligger systrarna eriksson ??

hette inte fiket så?

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...