Inlägg från: johanna85 |Visa alla inlägg
  • johanna85

Västerås Unga Mammor...

Ne, vi frågade men det var inte samma som var hos er men hon som hade varit hos er sa att vi kände varandra till tjejen som kom till oss. Joda, det gick fin fint. Får läsa det på lördag.
    Ska stå och vänta på tidningsbudet på lördag så jag kan springa in och läsa så fort den kommer. Skulle dom skicka en tidning till er? Dom frågade om dom skulle göra det till oss men vi har ju redan prenumeration på den.
    Hon skulle mejla artikel till oss innan så vi fick läsa igenom den.

Ska kika in på dina kort nu. *Äntligen*

• johanna85

Jag har lagt in några nya kort nu

• johanna85

Vi sökte en plats till maj men fick den redan nu för det var en ledig och då ringde dom och frågade om vi ville ha den. Eftersom jag förhoppningsvis ska sommarjobba i sommar så är det bra om hon kan vänja sig nu + att vi fick en plats på just den avdelningen vi ville ha och hade hälsat på

Amelia fick feber inatt så vi ringde till doktorn och ska vara där kl 15. Hon har varit förkyld i två veckor nu och dom sa att det kunde vara en till öroninflammation. *hoppas inte det* Visar väl sig när vi är där!

• johanna85

Mi amore:
    Min pappa bor också typ 20 mil bort. Det är tråkigt att han inte får se lika mycket av Amelia som min mamma

Snart ska vi till läkaren. Det är så drygt för Amelia har sin läkare på Oxbacken. Ska nog byta till Bäckby för den är jobbigt att ta sig dit när hon är sjuk speciellt när vi bor så nära vårdcentralen här.

• johanna85

Till oss sa dom att Amelia hade alldeles förstort hjärta och att hon kanske var tvungen att opereras sen efter ett långt läkarbesök med röntgen, UL och EKG visade alla tester att det var precis som det skulle. Då hade jag och Fredrik gått hemma i två veckor och bitit ner alla naglar av nervositet.

Nu är vi hemma från läkaren. Amelia hade en Infektion i kroppen och fick pencelin!

• johanna85

Lena:
    Ne men när dom trodde att Amelia hade lunginflammation så röntgade dom henne och det var då dom "upptäckte" det. Dom tog blodprov på henne idag och det vaisade sig att hon hade en infektion. Hon har väldigt otur min bebis men det blir bättre med pencelinet nu.

Vi har ingen tvättstuga så vi slipper sånt men när vi hade det så hatade jag att kriga om tiderna där. Människor kan bli helt vilda.

• johanna85

Idag händer det inte så mycket här eftersom lillan är sjuk.
    Vi ska ta en liten promenad upp till affären så hon får luft i alla fall

• johanna85

Amelia fick första sidan på del 2

• johanna85

Ja, Amelia tyckte nog att det var roligast av oss Hon poserade framför kameran hela tiden

Nu har vi precis kommit hem från stan. Varit och köpt en vår jacka på POP till Amelia och ett par vindbyxor: Hon kommer bli så snygg i dom i vår

Ne, nu ska vi städa lite här hemma. Ha det bra alla!

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...