Västerås Unga Mammor...
Gia:nja vi kan bo där borta o er lägenhet e skitsnygg men lite för högt upp tycker ja ja vill hälst ha nereplan med tomt=/ fast om ni flyttar ner er lägenhet till nereplan så gärna:) haha
Gia:nja vi kan bo där borta o er lägenhet e skitsnygg men lite för högt upp tycker ja ja vill hälst ha nereplan med tomt=/ fast om ni flyttar ner er lägenhet till nereplan så gärna:) haha
MiAMore nee den lappen har jag inte fårr bara fått fr¨ån hyresgästföreningen om att skriva uynder att man ej vill att de blir köplägenheter o ja ska skriva under för allt höjs om mimer gör om sina lägenheter tillochmed kostnaden för andra bostäder=/
STår det att dem sak ta betalt elelr bara att dem pratar om det??
MIamore..:Fan va dåligt ja med bor här för det...Men det kan juh inte vara en för ja har ej fåttt reda på de juh
OKej då ska man dit o Kriga då!!=)
Dem har ej skrivit nått om det på deras hemsida men dem har skrivit att visa lägenheter kan man redan nu köpa verkar5 det som??
joo skumt skumt..
ÅÅåå ont i huvudet!!!!!!!!!!
Isabell verkar ej veta om hon vill sova eller leka?!är hon i sängen vill hon nert till golvet e hon på golvet så vill hon till sängen eller sitt ahos mig hela tiden
Johanna=) Vad roligt att hon trivs ska ni flytta från bäckby ni oxå=) de känns som om ja vill flytta innan bella börgar dagis o trivs så e de juh bättre o flytta först sedan sätta in henne där man ska bo men så svårt att hitta nytt juh=/
Lena hon har fått hem lapp johanna har oxå fått men inte ja grannen o mamma??vi bor oxå bäckby?? hm mysko det där
Lena hehe okej nee ja fick inte heller men ja fick från hyresgästföreningen en lapp dem vill att ja ska skriva på om ja inte vill att de ska bli köplägenheter här
Mi Amore ja 344kr sänker dem alltså med om man bor i 75 eller större hm min e 71½ så kommer säkert sänka minre här=( nee fan här kan man ej bo kvar