• sööt

Västerås Unga Mammor...

älvan: d e nog lungt... jag kom in förra året på fredagar.. man brukar komma in när man bara har ett år kvar.. =)

• sööt

johanna: stackars liten.. du får pussa henne från emanuel.. han saknar juh henne juh.. =)

• sööt

hej hej!! ville bara säga att den 10mars ska vi ha ett års kalas till emanuel å d vore jätte kul om ni kunde komma..?? ni som vill kan juh skriva upp er så jag vet??

10 mars 1års kalas hos vickan å emanuel
    klockan 13! skriv upp er!

allt bra med alla annars?

• sööt

nettan: inget specielt.. =) välj vad du vill m ni komme.. =)

• sööt

hej hej =) allt bra med er?? synd att jag inte kunde komma imorgon.. e juh i göteborg.. =) skönt men jobbigt ändå hehe =) kanske kan ha en träff snart igen så man kan hänga på.. =)

• sööt

träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
    onsdag den 28 mars kl:13:oo

*mickan
    *Me86
    *sööt *om inte emanuel är på dagis*

• sööt

träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
    onsdag den 28 mars kl:14:oo

*mickan
    *sööt
    *Lena86
    *Nettan (kommer efter 14:00)
    *Johanna och amelia. Kommer efter kl 14

• sööt

god morgon =) tänkte bara påminna er om klockan idag hehe =) glöm inte att ställa fram den en timme.. :P

• sööt

hehe ja jag försökte se d possetiva i att han vaknade halv 7 å att klockan då var halv 8 hehe hade glömt å ställa klockan.. =) fast nu blev juh mat tiderna mycket krongligare hehe =)

skönt d iallafall =) jag hoppas emanuel somnar snart.. han börjar bli gnällig...

• sööt

okej... jag har varit e hos min pappa å hälsar på =) trött som fan nu.. jag va barnvakt inatt å emanuel ville inte alls sova uss.. men men nu ska jag hemm å göra voflor.. :P

• sööt

hej vad händer idag då?? min bebis har namnsdag idag =)

• sööt

emanuel tackar =)

grattis gia.. =) jag vill med flytta men här får d vänta tills jag fått jobb hehe =)

• sööt

vi ska gå med johanna å amelia till erikslund.. =)kolla lite å käka lite lunch =)

• sööt

hej hej tänkte kolla om någon e sigen på att ha en lunch träff hemma hos mig snart?? asså med barnen =)

• sööt

ja kanske kan köra en helj dag så alla kan komma.. min lilla går juh på dagis å jag e på kobbcenter på dagarna..? å får förhöppningsvis jobb snart..?? vilken dag kan ni bäst??? skriv upp er.. har inte bestämt vilken lördag/söndag än....

lördag?

söndag?

• sööt

nja jag vet inte vilken helj... jag ska kanke iväg nästa helj men heljen efter d kanske.. =)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...