Västerås Unga Mammor...
älvan: d e nog lungt... jag kom in förra året på fredagar.. man brukar komma in när man bara har ett år kvar.. =)
älvan: d e nog lungt... jag kom in förra året på fredagar.. man brukar komma in när man bara har ett år kvar.. =)
johanna: stackars liten.. du får pussa henne från emanuel.. han saknar juh henne juh.. =)
hej hej!! ville bara säga att den 10mars ska vi ha ett års kalas till emanuel å d vore jätte kul om ni kunde komma..?? ni som vill kan juh skriva upp er så jag vet??
10 mars 1års kalas hos vickan å emanuel
klockan 13! skriv upp er!
allt bra med alla annars?
nettan: inget specielt.. =) välj vad du vill m ni komme.. =)
hej hej =) allt bra med er?? synd att jag inte kunde komma imorgon.. e juh i göteborg.. =) skönt men jobbigt ändå hehe =) kanske kan ha en träff snart igen så man kan hänga på.. =)
träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
onsdag den 28 mars kl:13:oo
*mickan
*Me86
*sööt *om inte emanuel är på dagis*
träff hemma hos hippiemicka skriv upp er om ni kommer
onsdag den 28 mars kl:14:oo
*mickan
*sööt
*Lena86
*Nettan (kommer efter 14:00)
*Johanna och amelia. Kommer efter kl 14
god morgon =) tänkte bara påminna er om klockan idag hehe =) glöm inte att ställa fram den en timme.. :P
hehe ja jag försökte se d possetiva i att han vaknade halv 7 å att klockan då var halv 8 hehe hade glömt å ställa klockan.. =) fast nu blev juh mat tiderna mycket krongligare hehe =)
skönt d iallafall =) jag hoppas emanuel somnar snart.. han börjar bli gnällig...
vad händer idag då??
okej... jag har varit e hos min pappa å hälsar på =) trött som fan nu.. jag va barnvakt inatt å emanuel ville inte alls sova uss.. men men nu ska jag hemm å göra voflor.. :P
hej vad händer idag då?? min bebis har namnsdag idag =)
emanuel tackar =)
grattis gia.. =) jag vill med flytta men här får d vänta tills jag fått jobb hehe =)
vi ska gå med johanna å amelia till erikslund.. =)kolla lite å käka lite lunch =)
hej hej tänkte kolla om någon e sigen på att ha en lunch träff hemma hos mig snart?? asså med barnen =)
ja kanske kan köra en helj dag så alla kan komma.. min lilla går juh på dagis å jag e på kobbcenter på dagarna..? å får förhöppningsvis jobb snart..?? vilken dag kan ni bäst??? skriv upp er.. har inte bestämt vilken lördag/söndag än....
lördag?
söndag?
nja jag vet inte vilken helj... jag ska kanke iväg nästa helj men heljen efter d kanske.. =)