Inlägg från: AmandaPitkänen |Visa alla inlägg
  • AmandaPitkänen

Västerås Unga Mammor...

älvan: haha det låter bra det! Kanske kan jag släpa med nåt från gubbens skåp jag med Johan ska ut helgen efter och tydligen sa han att han skulle parta mycket då, så jag fårväl ta och parta mycket nu på fredag! *tjoho*

Om vi ska ha sprit behöver vi ju "groggvirke" och jag vet inte med er, men jag kan inte grogga med cola iaf *blä* men de som ska köpa dricka kanske kan köpa nån sprite eller nåt? Eller?? *bara förslag alltså*

Nä jag har bakat chokladbollar här nu så jag ska sätta mig i soffan en stund med gubben. Han ska spela fotboll ikväll så jag kommer nog in här å kikar efter 21 om det e nån här

• AmandaPitkänen

sööt: Vi kan köpa vinet nere på stan på fredag innan vi åker till jessica så kan vi kolla då vad som finns på bolaget

• AmandaPitkänen

älvan: Det ordnar sig nog. Fast jag har ingen koll alls på vad de har för åldersgränser på klubbarna på fredagar. Vad är det på Pluto? 20? (kanske tom 18??) sen så finns väl silk, fast dit går INTE jag (avskyr stället) och sen så finns väl konrad oxå. Den nya klubben, 360 har väl 18? eller?

• AmandaPitkänen

spelar ingen roll, känner mig lastgammal överallt ändå Generad

• AmandaPitkänen

ok. Jag har aldrig varit på 360 så jag vet faktist inget om det. jag var där för sisådär snart 5 år sen när det på "den tiden" hette TRE. Fast det var ju inte bra då heller, men det var det enda stället sommartid som hade 18 år då. Konrad var/är ju stängt på sommaren.
    Men om 360 är av samma typ som Silk så är det inget för mig heller Men jag går gärna till pluto kanske? Ja vi får väl se vart det leder av imorrn kväll!

Fy jag har så tråkigt här hemma nu när Sigge är sjuk... *suck* Jag vill inte ens gå ut på promenad med barnen i vagnen för Sigge är så slemmig i bröstet av infektionen så då får vi vara inne.. men men jag kommer ju ut imorrn å då får ju gubben min stanna hemma med barnen, haha

• AmandaPitkänen

vart vill ni andra gå ut på fredag? jag vill helst till pluto, men jag är inte omöjlig. (bara inte till Silk snälla! )

haha det märks att det är jag som bara e hemma för tillfället med sjuka barn, känns som om jag är här inne å skriver hela tiden men men harman tråkigt har man

• AmandaPitkänen

hehe jag älskar oxå att dansa

• AmandaPitkänen

Vad skoj det ska bli Ska bli kul å träffa er alla å få ansikte till alla "nicknames" här inne på FL

Nä nu måste jag gå å föna håret, kom nyss ut ur duschen, så jag måste föna och "platt-tånga" det annars ser jag ut som ett troll imorrn Å det vore inte skoj! (inte för mig iaf, men för er andra som skulle få er ett gott skratt )

• AmandaPitkänen

hej tjejer!

Tack för en kanonkväll igår Var jättekul!! Men sen så tappade jag bort er alla på krogen när jag försvann med en gammal killkompis jag inte träffat på ett par år. Vi gick å röte å tog en shot sen när vi gick tillbaka till dansgolvet så hittade jag inte er. men men, det e ju så det faktist brukar bli på krogen.

Jag drog hem sen efter någon timme, var så trött. Dessutom fick jag ont i halsen och började tappa rösten igen. Och när jag kom hem tänkte jag att vad skönt att man inte kommer vara så bakis imorrn för jag lände mig ganska bra då. Men *hu* vad fel jag hade. Blä för hur jag mått idag, så nu sitter det ett A4 papper på kylskåpet där det står stort "AMANDA ÄR NYKTERIST" (tills nästa tjejträff dvs ) Men efter en fet pizza mådde jag bättre

Dessvärre har jag haft en riktigt ledsam dag idag då min älskade vita guldhamster Bebben dog idag Hon var gammal så det var väntat men inte kul för det *usch* jag har gråtit så idag... kanske är fånigt för andra, det är ju bara en hamster, jag vet, men gud så jag älskade henne Nä nu blir jag ledsen igen

hoppas ni alla hade kul igår iaf för det hade jag och det var jättekul att lära känne er alla lite bättre! Kanontjejer allihopa! Träffas gärna mera!!

Älvan: *pssss* Jag sa lite diskret till gubben min idag att jag skulle kanske pierca naveln igen, men det tyckte han inte

• AmandaPitkänen

förresten måste bara berätta vilka sjuka barn jag har (sjuka i bemärkelsen knasiga alltså)

Nils ligger på golvet å bajsar (alltså med blöja på) och då kommer sixten och lägger sig där bredvid med ansiktet vid hans rumpa å ligger å riktigt drar in bajslukten å säger "Mmmmm"........ ????? Haha vad jag å Johan skrattade åt dom två, jisses, knasungar!

• AmandaPitkänen

alltså det här är helt vansinnigt!! Nu har Sigge blivit dålig igen (han var ganska bra igår) med feber å kletiga ögon och jättesnorig. Inte nog med det så har Nils fått feber och är väldans rosslig och jag har feber och är jättesnorig! Enda som är frisk här är Johan, fast han ligger å sover än så jag vet ju inte, kanske e han sjuk också.

Så jag hoppas verkligen att jag inte bar på nåt virus i fredags så att ni blivit sjuka

Funderar på om det är dags att ringa läkaren så vi alla får penecillin, för nu så går det här bara runt runt runt hos oss hela tiden. Vi har typ varit sjuka över en månad nu

• AmandaPitkänen

jag är tyvärr upptagen hela den helgen Annars hade jag kunnat hjälpa till! Men min gubbe ska iväg den helgen + att min syrras son kommer hit då för att bo här i 2 veckor.

• AmandaPitkänen

hej tjejer!

Här är jag å Nils fortfarande sjuka, jättejobbigt. Fast Nils är värre än mig han har 39 graders feber hela tiden och sån slemmig hosta. Usch.

Usch för snö nu, nu vill jag ha vår! Kul med snö typ en vecka, men jag gillar värme Sol och bada ska det vara!!

Hoppas ni har det bra i snövädret och att vi syns snart!

• AmandaPitkänen

hej allihopa!!

Nu är vi friska (förutom Johan som är sjuk nu, men jag å barnen är friska)

Sååå skönt!! Nils går ju fortfarande på penecillin men han är smittfri nu! *tjoho*
    Så imorgon blir det nog öf skallberget, någon annan som ska dit imorrn?

• AmandaPitkänen

Nä här firas ingen alla hjärtans dag inte, jag är själv hemma med bägge barnen nu i 2 dagar för Johan är på kurs med jobbet nere i Helsingborg.. Och inte hinner vi fira till helgen heller för då åker vi till Stockholm å hälsar på mina föräldrar.

Var på erikslund häromdagen och var in på Catalog och tittade runt lite. (de har ju grymt billiga barnkläder där ) Och gissa om jag fyndade! Jag köpte 2 "koftor", 1 långärmad tröja (typ jumper) och 2 kjolar till sommaren... och jag gav 115 kr för allt!! (alltså till mig pratar jag om nu, inte kjolar till mina söner )

Så imorgon ska jag nog till erikslund igen fast till barnens hus å titta på en ny syskonvagn. Är sugen på nån smidig syskonsulky till våren/sommaren

Nä ikväll är det TV Kl 21 är det "what about Brian" och kl 22 är det "lustgården" (tror jag det hette, det nya sexprogrammet för tjejer mellan 18-35 )

Ha det bra alla!

• AmandaPitkänen

jag kan inte komma på fika den 5 mars. Dels är det en för sen tid för mig då jag hämtar Sigge på dagis sen och sen så tycker inte Nils det är så kul på fik nere på stan

• AmandaPitkänen

hej allihopa!

Fy fan vad less jag är på snö!! *blääää* hur kul är det att vakna och kolla ut och se att det snöar? Vill ha våååååååår nu

Nån som ska till skallberget på tisdag? Jag ska iaf dit, vore kul att träffa er!

• AmandaPitkänen

godkväll tjejer

Nån som ska till skallberget imorrn?
    Barnen skulle ju få måla fingerfärg då Det är ju skoj!!

Bara en timme kvar till bolibompa, sen e det bara en timme kvar tills barnen sover och sen så kan man sätta sig i soffan och somna

• AmandaPitkänen

hej hopp allihopa!

FestisK; nä vad tråkigt att hon har feber Hoppas hon blir bättre snart, inte kul då de är sjuka, jättejobbigt tycker jag. Dels för att man tycker synd om dom små och för att det är så trist att bara vara hemma och dega. men men, så är det ju ibland, som sagt hoppas hon blir bra!

lena86: Vad kul att det gick bra på jobbet! Alltid skoj då det känns bra direkt på ett nytt jobb!

johanna85: Vet hur du känner dig.... usch hade oxå separationsångest då sigge började dagis men det går över. Ibörjan var han ledsen när jag lämnade han och även lite medans jag var borta, men allt eftersom så blev det bättre och bättre. Nu ÄLSKAR han sitt dagis! Nu får jag inte ens följa med honom in på avdelningen utan så fort jag klätt av han ytterkläderna så vänder han sig mot mig å skriker "hejjå" å vill att jag ska gå (så jag brukar få öppna dörren till avd å ropa att sigge har kommit ) Å råkar man nämna ordet dagis här på tex kvällstid så tror han genast att han ska få gå dit Men iaf, jag vet hur dte kändes i början, inte kul, men det gick över... för mig iaf

Vad har ni allagjort idag då?

Ikväll ska iaf jag bänka mig i soffan å titta på desperate housewifes såklart!!

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...