• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • älvanpurjo

vart ochj obbat en sväng... och haft gäster... nu vilar jagl ite.. ska snart duscha och sen bara slagga vid tven och kanske scrapa

• hippiemicka

Nettan:var inte viktor sjuk sa du igår?

Ja har vart med Jenny sedan har jag o Isabell som vanligt gott våran promenad riktigt skönt sedan var hon o ja och gungade imorse hon fick gå till o från gungorna det va roligt =)

• Mi Amore

Idag har det varit massor av besök här, hade även 10000 personer här igår så nu är jag trött! Nu får inga fler komma och hälsa på, v åker till dom när vi vill.
    Vi var nyss ute på en kort prominad till plantaget och köpte lite fröer, jord och en superfin glad prydnadsgrejimoj.
    Lillan är två veckor idag

• hippiemicka

MiAmore=) gratta henne från oss=)
    Ja var ute p promenera o väl när bella somnade gick ja in men hon sov hela 10 minuter wow så nu har ja en riktig tröttis

• Mi Amore

Hippiemicka: Gratta isabell
    oj hela 10 långa minuter Det var läänge hehe
    Ska vi gå ut och gå imorgon? Vi ska till bvc halv 3, men vi kanske kan gå en sväng innan eller efter det?

• hippiemicka

Miamore efter det kan vi gå för ja ska DIT 11=) men ja kan juh kika förbi runt15-15:30 imorron eller så går duförbi här när du kommer därifrån=)

• Mi Amore

Hippiemicka: ja jag kan ju komma när vi är klara där om hon sover, annars skydar jag mig hem och ammar och kommer över sen. Om det låter okej.

• hippiemicka

miamore:det låter bra fAst du behöver ej satress amma henne gör de i lungn o ro=)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...