Västerås Unga Mammor...
Ne, det var inte tänkt att byta ut den fikan på stan.
Det var ett till förslag på fika.
Ne, det var inte tänkt att byta ut den fikan på stan.
Det var ett till förslag på fika.
Lena: ska du till öppna imorgon?
När ska vi ta busborgen då?
idag har jag gjort en potatisgratäng helt själv och det var den godaste jag någonsin har ätit!
Oki, men ska vi ta sällskap om du ska dit?
Vart ska vi träffas då?!?
Ja, det blir bra det!
Först vill jag bara klargöra att när jag skrev att vi skulle till busborgen så var det inte för att byta ut fikan på stan. Det var ett tag sen jag var där så det skulle vara kul att gå dit igen snart. Det var ett till förslag utöver fikan på stan för jag fikar gärna där.
Är det ingen som känner sig sugen på att ha en fikaträff hemma så att barnen kan vara nere på golvet och leka?!?
Mickan: Ja, Amelia vill jättegärna att Bella kommer hit och leker. Kunde inte höra av mig i fredags för jag hade min mob i jackan så jag missade dit sms
Hörs snart då
Mickan:
Måste bara tilläga att jag förstår att du inte vill skaffa barnvakt till Bella. Har haft barnvakt till Amelia en gång och då var jag och Fredrik på bio. Kunde inte koppla av för fem öre. Sprang hem efteråå
Sen måste jag bara tilläga i övrigt att när jag fikar på stan så låter jag inte Amelia bara sitta där i stolen och glo! SJÄLVKLART så hittar jag ett sätt att sysselsätta henne med. Men alla barn är inte lika. Amelia kan roa sig med ett lock från en barnmatsburk ett bra tag. Tror även att det kan vara nyttigt för barn att varva ner lite mellan varven.
Hehe, sista tilläget är att jag tycker alla alternativ låter super!
Jag är på ALLT
Åter igen så var inte mitt syfte med busborgen att ersätta fikan på stan. Det var bara en ytterligare en träff!
Oki, men då bestämmer jag att alla kommer hem till Mickan på middag imorgon kl 12.30! ses där alla! *skoja* Ne, nu börjar jag att bli övertrött så nu ska jag sluta skriva på det här inlägget
Hej hej!
Allt bra med alla.
Va händer idag då?
Är det någon som har ett bar tips på en god sallad???? Inte så påhittig och börjar tröttna på den grekiska nu!