Inlägg från: johanna85 |Visa alla inlägg
  • johanna85

Västerås Unga Mammor...

Idag har Emanuel varit här och busat. Alltid lika trevligt Nu ska jag och sambon titta på en film innan läggdags.

• johanna85

Idag firar jag och fredrik 5 år så det blir bio och god mat snart
    Lite orolig hur det ska gå med barnvakt. Bara haft det en gång tidigare och det var i somras.

• johanna85

Tack tack
    Nu har vi kommit hem efter att ha varit och tittat på se upp för dårarna. Ha ätit en jättegod middag och nu så ska vi mysa framför tv:n.
    Det gick jättebra med barnvakt idag. Känns skönt. Var lite orolig och hade svårt att koppla av i början men sen gick det bra för mig också

Hej hopp

• johanna85

Amelia ska börja på föskolan på måndag. Jag ligger hemma med värsta separationsångesten nu

• johanna85

Vi vägde Amelia i måndags och då vägde hon 8600 g och var 70 lång!

• johanna85

Systrarna ligger inne i Gallerian snett emot Gina tricot:!

Säg till om du vill ha en bättre förklaring

• johanna85

Idag har vi tagit kort på Amelia på poträttstudion. Nästa vecka ska vi gå och kika på hur dom blev*längtar*

På söndag får vi hämta korten från babysimmet

• johanna85

Amanda: Ja, tror nog inte att det kommer att vara lika jobbigt för henne som det för mig att börja där. När vi har varit på öppna på Skallberget så har hon suttit med personalen där och lekt medans jag har varit och tittat på film. Hon hade inte ens saknat mig när vi kom tillbaka till lekrummet!

Ne, nu börjar OC igen!

• johanna85

Pettersson. Tror kanske det för han åt där igår. Frågade om han hade sett dig men han visste inte.

• johanna85

Shysst med data nu mickan Ni får komma över nästa vecka på en morron kaffe så Amelia och Bella kan busa lite.

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...