Hej igen,
Tack för att du berättade lite om ditt liv, det känns skönt att höra att det GÅR att komma ur sitt missbruk, tom utan metadon eller sub, vissa säger ju att det är omöjligt att sluta med heroin utan det. Ibland känns det som att hoppet är ute för en som missbrukar heroin. Men du bevisar ju att det inte behöver vara så.
När du hade abstinens, hur länge höll det på, dom krypningarna och kramperna? Fick du ngn medicin som hjälpte dig att stå ut?
Släpper abstinensen på en gång när man tar mer heroin?
Hur har det gått för dom som du umgicks med då när du missbrukade, alltså dina missbrukarkompisar? Har du kompisar som gått bort? Och har du vänner som var tvungna att prostituera sig? Det är så sorgligt det där med prostitution, på något sätt blev jag glad när du skrev att du finansierade ditt missbruk på andra sätt. 2 av mina släktingar prostituerade sig, ja, vilken släkt man har..
All lycka till dig, du har varit så stark som har lyckats bli drogfri, det visar ändå på mycket styrka hos dig!
Har du några bra tips på böcker angående detta ämne, gamla som nya? Lotta Thells böcker har jag läst, skulle gärna läsa fler.
Kram på dig!