• Ida2

Tabletter mot illamående (ej Postafen)

Undrar vad ni har för erfarenhet av tabletter er läkare skrivit ut till er för ert illamående. Bivärkningar med mera? Har de hjälpt? Jag mår fortfarande väldigt illa, är snar i v.13 och min BM sa att de kunde skriva ut tabletter åt mig. Postafen hjälper mig inte alls nämligen.

• Svar på tråden Tabletter mot illamående (ej Postafen)
  • Anette31

Hej!
    Jag fick Lergigan av läkaren på MVC och dom hjälpte mig.
    Det var som livet kom tillbaka igen när jag började äta dom

Kramar

• Ida2

Vad skönt att höra Anette31! Det kanske är värt att prova då.

Någon annan som har erfarenhet?

• zetika

hej jag åt oxå lergigan comp mår mycket bättre med dom. men jag tycker att lergingan comp är bättre än dom som bara heter lergigan blir så trött utav dom (lergigan).

• Flamma

fick nåt som hette eusocos eller nåt liknande. men jag tyckte inte att dom hjälpte... mådde illa fram till omkring vecka 18, men jag mådde nog lite extremt illa....

• LillemorR

Hej!
    Jag fick oxå Lerigan caom utskrivet man jag tyckte att efter två stycken kännde jag mig konstig så jag slutade, jag var inte så illamående. Men huva va trött jag blev av dom och man får inte köra bil på de för det är en fet varningstriangel på dom och det är ju bra att veta. Efter första pillret förstod jag inte varför det var treingel på dom men när jag tog 2-3 om dagen förstod jag varför man är verkligen "lullig". Ha det bäst//L

Svar på tråden Tabletter mot illamående (ej Postafen)