Inlägg från: cattis82 |Visa alla inlägg
  • cattis82

BIM v. 7

Hej allihopa!
    Här är en till som fått tanten efter en lång väntan den här gången. Så nu är det bara att ta nya tag.

Lycka till alla!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) (3)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 7

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 7

Statistik: 0,2 * 7 = 1,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• cattis82

Fluffmoln - ja skengravid var det. Hade svårt att undvika det den här gången med tanke på att jag fick mens på BIM +5. Har du nåt tips på hur man softar och bara väntar..... :)

Bertlyn - det är lätt att bli beroende av att sitta här och kolla. Det är liksom ingen i ens närhet som man kan diskutera detta med. Då är det lätt att sitta här och jämföra och peppa varandra.

Jag har inte testat att tempa, tycker att det verkar lite krångligt, men det kanske det inte är.

• cattis82

Minxy - funkar det bra med ÄL-tester? Vilken sort använder du? Jag håller med dig om att tiden går väldigt saaakta numera. Vi ska påbörja 3:e försöket och det känns som de längsta månaderna i mitt liv.

• cattis82

bertlyn - det är bara det att jag kan inte låta bli att stressa upp mig, tror inte att det ökar mina odds för att bli gravid....

• cattis82

Minxy - har också hört att de ska vara bäst, lite dyrare bara. Spännande.

• cattis82

De senaste 5 månaderna har jag haft 26 respektive 29 dagar varannan månad. Skumt va? Den här gången kom mensen på dag 33. Så det kändes ju lite frustrerande. Jag räknar med att BIM ska vara på dag 29 nästa gång, vet inte om det är rätt att göra så.

• cattis82

ÄL kände jag tydligt faktiskt exakt 14 dagar före mens den här månaden. Så det kanske var ÄL som var sen.

• cattis82

Bertlyn - hur lång cykel har du?

• cattis82

Ah vad knepigt. Har du nyligen slutat med p-piller eller så? Jag har varit lite förutseende, så jag slutade med p-piller januari förra året redan. Har varit lite velig innan vi bestämde oss för att skaffa barn. :)

Hoppas att det funkar bättre och tempa, jag har inte riktigt förstått när tempen ska stiga.

• cattis82

Bertlyn- vad jobbigt det är när kroppen inte gör som man vill och strular :(

Jag har läst i nån tråd här att man även kan skriva ner olika symtom och så vidare samtidigt som man tempar.

Svar på tråden BIM v. 7