• Siili

BIM v. 7

Hej allihopa!
    Här är en till som är "trådlös". Jag var i vecka 3-tråden nyss. Hoppas det är ok att jag hänger med här.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) (3)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e) (2)

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 8

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 8

Statistik: 0,2 * 8 = 1,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Siili

Hej Minxy! *vinkar*
    Jag såg att det inte gick nåt vidare för dig heller idag. Hoppa gärna på här så kan vi följas åt den här månaden också, det skulle vara kul.

• Siili

Hej igen!
    Mitt namn är svart för jag gjorde en omregistrering. Men jag finns fortfarande!

• Siili

Jag puffar upp listan med ännu mer strul. *skäms* Jag trivdes inte i mitt nya namn så jag bytte tillbaka igen. Men var tvungen att avregga eftersom det inte gått tre månader. Ändrar listan igen.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) (3)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e) (2)

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 8

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 8

Statistik: 0,2 * 8 = 1,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Siili

Bra att du fixar hyacinth!
    Jag snurrade en massa igår så jag såg inte ens att Minxy hade skrivit in sig.

• Siili

Jag håller med er i det sista! Jäkla pms-symptom som kommer och luras!

• Siili

Tempa är ingen bra metod för mig för jag går upp så olika tider varje dag (fast äl-test funkar bra + att jag lärt mig min kropp ganska bra). Men jag vill också fylla i listan. Jag ska nog använda översta delen bara! Det kan ju vara bra att hålla koll på symptomen så kanske man upptäcker något som inte är som vanlig pms.

• Siili

Ja, sedan finns ju tomma rader också så man kan skriva in fler symptom om man har det.

Aha, så det funkar att tempa vilken tid som helst bara det är när man vaknar? Jag hade fått för mig att man måste fortsätta gå upp sju om man började tempa sju.

• Siili

bertlyn
    Nu läste jag för snabbt. Såg nu när jag postat vad du egentligen hade skrivit.

• Siili

bertlyn
    haha, nä jag var nog bara för kvick i läsningen.
    Jag har nyss beställt nya äl-test så jag får köra slut på dem
    innan jag börjar tempa. Hade jag en bra termometer så kunde jag iofs köra båda metoderna, men den jag har visar inte så bra. Hur dyr är en bra äl-termometer?

Svar på tråden BIM v. 7