• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Stil07

Hej på er...här får man ligga i för att få några kompisar på tråden...

Välkommen in!

• Stil07

Någon mer med BIM v. 7.......välkommen hit!!!

• Stil07

Hej tjejer....och välkommen in....nu ska vi ta nya tag...jag känner på mig att vi alla kommer plussa under 2007

• Stil07

välkommen in på vår lista om det ändrar sig!!

• Stil07

Hej tjejer...hur har Ni det..jag har fortfarande inte haft mer än 1 dygns mens....dock lite spotting efter men helt olikt mig ........ men inget plus så nu är det bara att aktivera sig och se framåt.

Imorgon skall jag på stor tjejmiddag så då kan man väl partaja lite extra utan att behöva tänka på det......en sista gång kanske(hoppas)

Min man har gjort mysmiddag nu så nu syns vi imorgon antagligen

Ha en Trevlig kväll!!

• Stil07

Hyacinth:
    Jag har aldrig heller haft koll på min ÄL men tack vara testickorna har jag nu under två månader lärt känna min kropp lite bättre....nu vet jag på ett ungefär hur det känns innan ÄL dessutom fick jag sista gången ett kraftigt hugg i en sidan under en 1/2 timme som enl. expertråd tydligen är när ägget släpper

Lite kuriosa men som svar på din fråga;

1:a försöket testade jag 5 stickor innan utslag
    2;a gången tog det bara 3 stickor eftersom jag kunde lockalisera lite ÄL symtom...att det var påväg.

Välkommen in på listan iallafall.

• Stil07

Fy va tråkigt med alla hemska röda dagarvi fått utstå...nu vill vi ha en vanlig vardag med stora plus, lite småkräkningar och ständig molande värk i tjejmagen. fast med stora pluss....

Kul iallafall att vi börja sakta men säkert bli några fler.

jag har efter min 1 dagars mens den här gången varot lite tveksam .....allt kändes så konstigt så för att vara på den säkra sidan så testade jag minus i morse BIM+7 så nu är det bara att lägga det bakom sig.

En sak är säker att den här gången skall jag inte köpa tester som bara ligger och väntar...otroligt massa pengar som går åt i onödan.

Man kan gott unna sig en bio och en trevlig utemiddag i väntan på det stora plusset istället. Jag har visserligen BIM den 12/2 men det vore roligt att testa sig på alla hjärtans dag ex. som för övrigt är vår förlovningsdag...med andra ord mitt måtta denna gång är få tester och inte för tidigt.

Har Ni några bagatellartade mål? I-landsproblem??

Ha en fantastisk måndag alla på lilla listan

• Stil07

hej på er igen...jag skulle skriva stora ömmande bröst, lite små kräknngar etc.......men det blev plus och plus....snacka om plusfeber!!!

• Stil07

Oj vad man stavar fel när man skriver snabbt .....fingerfärdigheten är inte uppjobbad ännu...det är bara måndag ..jag lovar att bättra mig!

Svar på tråden BIM v. 7