• ia1982

BIM v. 7

Mot 13:e försöket... *lycka till oss alla*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1 
    (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e) (2)

16/2:

17/2:

18/2: bertlyn (7:e) (1)

Kvar på bim-listan: 16

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 16

Statistik: 0,2 * 16 = 3,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

*** längtar efter en bebis ***
  • ia1982

Ingen fara Japp, kul om vi blir många som följs åt Heja februari!!

• ia1982

Ett hett tips... www.testlagret.se... 20-pack gravtest för 89.90kr (vet genom en kompis på fl att de fungerar!!) Finns även äl test i 14-pack för 119kr... beställer man på nätet och betalar med Visa så kommer det dagen efter på posten! Grymt bra service...nattkramar

• ia1982

Mrs you: Jag fick positivt på äl testet nu ikväll på dag 18 i cykeln.. undrat så var äl tagit vägen??
    Första gången jag testar med tester från www.testlagret.se
    Håller tummisarna för oss alla

Nu blir det massa mys hehe...

• ia1982

Jag har bim 13/2, dagen före dej

• ia1982

Det är första månaden jag testar med dessa testerna.. men som sagt när jag nu på kvällen fick äl flytningar så blev jag lite förvånad, testade och det visade två starka streck!

Sofis: Jag har äl idagarna så jag kan omöjligt känna något nu. Är på dag 18 idag, så lite antagligen lite längre cykel denna gången. 3:dej försöket sedan missfall i v. 5.
    När hade du äl? Hur lång cykel?

Håller tummisarna för många plus

• ia1982

Jag brukar ha en cykel på runt 28-30 dagar normalt.. äl varierar lite men oftast runt dag 15-16.. Lutealfas på ca 13 dagar, vilket borde betyda att cykeln blir 2 dagar längre nu pga sen äl. Vi får väl se vad som händer...

Ska kasta mig över sambon så fort han kommer hem, MMS:ade de två tydliga strecken på stickan till honom förut.. han ringde från jobbet och jag log när han frågade om jag ville älska med den blivande brandmannen ikväll... självklart svarade jag  JAAAAAA

Kramar å lycka till

• ia1982

Misan1... min äl var sen denna månaden med.. dag 18, 3 dagar sen... så håller tummarna för dig! Jag fick utslag på äl testet nu ikväll

• ia1982

*bakelibak* hoppas verkligen att det blir en söt kanelbulle där inne

• ia1982

Stil07 Inga riktiga höjdare va? Tommy Nilssons var okej.. Vad tyckte du själv?

• ia1982

Cattis82, känner precis det du beskriver nu och gjorde det igår.. gjorde lite ont vid sex åxå.. Men det var vid högra äggstocken och jag hade äl igår.. kan det varit ägget som släppte?

• ia1982

*styrkekramar* till dej

• ia1982

Sofis: *styrkekramar till dig gumman*

Bim -6, känner inget direkt ännu.. bara man inte blir jätte skenis igen

• ia1982

Testade minus idag på bim -3 *hoppas fortfarande*

• ia1982

Godkväll tjejer! Kommit hem från lite semester i Värmland, mycket snö och underbar luft

Har testat neg tyvärr (gjorde det sist jag var grav. åxå), och fick en liten flytning idag, men inget mer har kommit och jag har ingen molvärk heller.. så vad ska man tro?
    Bara att vänta och se...

Håller tummarna för oss alla här i tråden Kramisar och lyckosparkar

• ia1982

Tantbesök

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2: (0st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan, AngieCA,(4st)

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (4 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982 (27 st)

• ia1982

Tog bort mig fårn listan, men hoppas fortfarande. Kom pytte lite rosa imorse när jag kissat, så jag trodde att det var kört. Men än har det inte kommit något mer.. herregud vad man håller på Återstår att se som sagt

Svar på tråden BIM v. 7