BIM v. 7
Hej. Så då får man börja om då. Fick mens idag, så kanske att jag kommer att ha bim den 18:e nästa månad.
Hej. Så då får man börja om då. Fick mens idag, så kanske att jag kommer att ha bim den 18:e nästa månad.
Ja, önskar ni skulle slippa se mig, men här är jag. 
Har deppat ihop helt nu, måste rycka upp mig.
Fattar inte varför mensen kom så sent, jag brukar alltid ha 31 dagar högst mellan varje. Hur ska jag nu räkna? 35 dagar tills nästa eller? Jag hoppas på att det blir 31 dagar som vanligt och hänger kvar i denna tråd. Denna gång tänker jag testa med älstickor för nu ska vi minsann inte missa äl!!! Jag blir ledsen så fort jag ser någon som har stor mage. Jag skulle ju ha haft det nu. 
Ja, man får väl helt enkelt ta och rycka upp sig...
Tinkerbelle- Ja nu får vi ta nya tag och peppa varandra. Det finns en chans att det blir vår tur nu!!! 
Ja denna väntan. Bäst att inte tänka så mycket på det. Men men det gör man ju ändå. Ska försöka att inte vara inne här så mycket för då längtar jag ännu mer. Bara äl kunde komma snart...
Tror inte jag har äl förren runt den 4:e. Två hela veckor kvar. Booooooring...
Hej hej. Bara bluna som kikar in lite.
Försöker att hålla mig härifrån tills äl och bim. Blir tokig av all väntan annars. Men kunde inte hålla mig från att ta en liten titt. Alla ni med äl nu, lycka till!!! 
Siili du kan väl hänga kvar och samtidigt jaga ny lista...
Ize74 jag tror jag har ung samma äl och bim-tid som du. Jag ska testa med stickor denna gång.
Hej tjejer! I morgon börjar jag med älstickorna, och sen är det bara att mysa på igen då. Borde planera in mycket där i väntan på bim sen. Det blir ju såååå lååång väntan... Men ja, först mys nu då! 
Sofis: Ja det är inte klokt vad det ska krångla med mensen nu, den kom alldeles för sent denna gången och den brukar vara väldigt punktlig. Får se hur det blir denna gång, hoppas på att den håller högst 31 dagar som den brukar...
Eller jag menar, hoppas att den inte kommer alls. Men om den nu ska komma...
Junior J: håller tummarna..
Inget utslag på älstickan. Jag som räknat det. Så nu kanske jag har längre cykel denna månad också, än vad jag brukar ha. Jag blir tokig, det har alltid varit så lätt att räkna ut förut. Ja ja... Vi får se. Kanske dyket ägget upp från ingenstans i morgon...
Sofis frågade tidigare vilka stickor jag använder. Clearblue digital. Om det inte tar sig denna gång ska jag nog mer köra på känsla några gånger. Får se...
Hej tjejer. Jag lämnar er och drar till vecka 8. Verkar ha en cykel på 35 dagar denna månad också. Ingen äl i sikte än...suck..