• Rikku

BIM v. 7

jaha då får man väl ligga in sig på ännu en veckas BIM får hoppas nu att det bli denna gång
    det hade inte varit dålig och få på alla hjärans dag

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth (1)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 5

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 5

Statistik: 0,2 * 5 = 1 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Rikku

sken gravid har man varit typ alla månaderna och nu sist trodde jag värkligen på det men mne mensen kom och man själv bröt ihopp men som tur så har man en sååå omtänksam sambo som alltid piggar upp mig och stöttar mig att jag inte sa ge upp.
    men eftaer alla dessa prover och minus efter test efter test så är man nära att ge upp men men gosa ska man ju ändå så då kan man lika gärna hoppas att det blir nåt.
    ¨många kramisar till er andra som försöker och hoppas GE INTE UPP kämpa med mig

• Rikku

vad dagarna går sakta när man väntar på ÄL ska ha ca 30 31 jan
    känns som all evighet tills dess
    lycka till för er andra under tiden nångon ska det väl vara våran tur

• Rikku

tjenare ÄL tjejer jag tror at jag håller på få min ÄL idag eller i morn så det är tidigare än väntat brukar få runt dag 19 20 men nu blir det nog exact dag 14
    fick en väldigt svag streck i morse ska se i morn om det är ÄL synd bara att mannen jobbar natt så vi hinner inte ses förutom en snabbis på morgonen så det får bli då i såfall
    hehe inte fel och börja dagen på det sättet :)
    om jag har ÄL i morn så får jag nig ändra min BIM oxå men jag återkommer om det
    lycka till

• Rikku

Masqito när hade du mensen ?? vilken dag är du inne på

• Rikku

jag hade mens 12/1 och fick ett svag streck i morse så jag tror det är ÄL på G för jag har haft sånna värk i mamma magen
    så jag får nog i så fall flytta över sen till V6 BIM listan

• Rikku

är på min 39 cykel dag ingen men ingen plus har provat med dom olika sorters grav test och fortfarande neg :( men ingen mens.
    so man hoppas ju men konstig är det har ont i boobsen har små kramper i nedre delen av magen men ingen mens och ingen plus jag blir galen några som har erfarenhet av detta??
    snälla hjälp mig
    kramisar

• Rikku

Miss Skellington tjenare tjejen vi tycks ha samma problem fattar inget vad som händer ont gör det och homonerna stickr iväg min sambo undrar vad som händer med mig hehe och han får knappt ta på boobsen för dom gör såååå ont från sidan.
    har du pratat med nån BM?? har tänkt ringa själv i morn och kolla läget för det är inte roligt alls att inte veta vad som händer

• Rikku

ja jag förstår nu kanske man kan slappna av lite och veta att man är inte såå himla konstig och ensam på det här promlemet

• Rikku

tråkigt tjejer idag kom mensen efter en fet Semla som jag har varit sugen på hela dagen så jag tryckte i mig det och en kvart efter kom mensen :( men nu slipper man gå och undra vad det var för fel så nu på det igen med ny kur av pergo hoppas hoppas lycka till tjejer

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 7 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a) (13 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku (37 st)

Svar på tråden BIM v. 7