• Misan1

BIM v. 7

jag hoppar in här om det går bra jag har ÄL 2/1 och Bim 16/1..

• Misan1

Nu lägger jag till mig

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X) (2)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a)(2)

Kvar på bim-listan: 23

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 23

Statistik: 0,2 * 24 = 4,8(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Misan1

Hade glömt ädra siffror

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X) (2)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a)(2)

Kvar på bim-listan: 24

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 23

Statistik: 0,2 * 24 = 4,8(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Misan1

Ja det blev det... 2/2 på ÄL och BIM 16/2 är rätt....

• Misan1

Ja och jag har den 2a är så långt dit...

• Misan1

Nu har mensen slutat, lite orolig för jag har fortfarande molande värk ikvar och ont i ryggen och mår illa, precis som jag mådde när jag hade mitt X tänk om jag fått det igen. NU hoppas jag på att det håller sig på ett - för jag orkar inte med det igen.

• Misan1

Någon mer än jag som har ÄL den 2/2 ungefär??????

• Misan1

Hej allaihopa ,,, det har känns inte ett dugg bra det här har fortfarnade molvärk i magen och lite åt höger äggledare till och från.Men mesta delen i tjej magen... suck. har jag fortfarnade värk på måndag måste jag ringa upp till hudik så dom får kolla mig. är så orolig att det ska vara ett X igen. Det är ingen pluss på stickan men det var det inte förrän långt efter BIM när jag hade X i november och när jag var med min lilla tjej fick jag jätte svagt pluss fyra dagar eftre BIM... är nog en låg hormonare ja... ni måste hålla tummarna för mig att det inte är nå skit nu jag okar inte en gång till... trevlig helg på er.. jag jobbar hela helgen

• Misan1

Tack för det jag har sån ångest för tre koppar om dagen... skönta att höra

• Misan1

Jag var coloman jag med förut fast jag drack inte light , nu såg jag att colan vi köpte för två helger sen fortfarande var kvar i kylen.. . nu dicker jag bara på helger men det har jag  gjort ett bra tag genom jag är träningsfreak... Styrketräning ( har tävlat Body Building) så när jag börja satsa seriöst på det så tog jag bort colan under veckan. men det var många år sedan, sen har det varit mycket på helgerna när vi haft ätardag då blev det veckans hela behov då...

Svar på tråden BIM v. 7