• Nelda

BIM v. 7

Hej tjejer!
    Äntligen har jag fått min mens efter ett missfall i v 6 men jag är superglad över att jag funkar igen.

Har försökt få ett syskon i snat 3 år så detta missfall va hemskt! Men nu ska vi på`t igen

Lägger in mig den 17:de

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J3:e(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e) (1)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e)Yrrepyrr (2:a)(2)

Kvar på bim-listan: 22

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 22

Statistik: 0,2 * 22 = 4,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Nelda

Alltså jag blir så less! här har man försökt i 3år att få ett till barn, sedan får man entligen ett +! visar sig sedan bli missfall i v6 usch usch...

börjar då direkt efter jag fick första mensen efter missfallet med perotime, tänkte att nu kanske det har släppt! Såååååå går jag och blir RIKTIGT APASJUK i ägglossningsdagarna! Har åkt på halsfluss gånger 1000!

Visst jag skulle kunna ligga där som en dö sill med släckt lampa för att slippa se mig men va faaan kan man ha mera otur!???

Hoppas ni har bättre tur än mig för snart lägger jag ner det här

• Nelda

Sofis: ja men det känns nästan som att det finns någon där uppe som INTE vill att det ska bli mer barn i denna familj blir bara så less...

Håller tummarna för dig i stället

• Nelda

Här har man inga symtom ALLS! inte äns ömmande bröst? konstigt...
    Jag har testat mig två gånger med ÄL test eftersom jag har hört att man kan faktiskt få utslag på dessa om man är gravid (hade några tester kvar), men ack inge utslag.... så jag bara väntar på tanten nu.. fast jag har ju BIM på söndag sååå det kanske inte är helt kört ännu

Lycka till alla och grattis till dom som har fått sitt efterlängtade plus

Svar på tråden BIM v. 7