Inlägg från: Que Sera Sera |Visa alla inlägg
  • Que Sera Sera

BIM v. 7

Lagger till mej, men fatta inte parantecerna. Ar det antal forsok eller vad? Isf ar det forsta for oss...

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 45

Statistik: 0,2 * 45 = 9,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Que Sera Sera

Tack for valkomnandet. Far se om vi lyckas nu eller om vi far hanga ihop med nagra till ett tag framover...

• Que Sera Sera

Ne, tyvarr. *ler*
    Har ju iaf var lilla stumpa sa jag har storre talamod denna omgangen. Hehe. (Liiite storre iaf )

• Que Sera Sera

Ptja, det beror pa om solen ar framme o vinden haller sej borta - annars kan det bli ruggigt kallt! *brrr*

• Que Sera Sera

Kopte lite bakverk fran konditorit forut. Och jag som skall skarpa mej med sant... - Ahja, ar ju helg trots allt. *ler*

• Que Sera Sera

Yrre, Grattis - mystajm nu da mao!? =)

Sjalv kommer jag ursprungligen fran kara Goteborg, men bor nu i Madrid. =)

• Que Sera Sera

Jag flyttade till min man har i spanien oktober 05, och efter var dotters fodelse sa flyttade vi hit till madrid. Bodde nere i sodra innan...

• Que Sera Sera

Kommer testa pa hjartedagen, 14 dagar efter al ung.
    Sist testade jag pos pa al+6,bim-8... inte illa! =)

• Que Sera Sera

Denna ggn skall jag halla mej! Fast... KAN ju handa att jag testar for att se hur testet funkar sa jag vet da det galler...

• Que Sera Sera

Onskar jag kunde saga mitt nuvarande illamaende beror pa att ngt fasts... men icket... pa TOK for mkt godis! Hehehe...
    Molandet for mej ar svagt svagt men kommer o gar i vagor. Tror dock inte det beror pa att ngt skulle tagit sej och redan ge pavisningar for det utan snarare pa att det ar aktivitet iom al som nyss var.
    Har aldrig kannt av al tidigare som sagt sa vettekatten hur 'lange' man skall kanna av aktiviteten heller.

Svar på tråden BIM v. 7