• yiyah

BIM v. 7

Slänger mig in i den här tråden. Den här gången SKA jag bli gravid, så är det bara. Vägrar acceptera något annat! 

ÄL 2/2; BIM 16/2. 

Mamma till ♥Patricia♥, ♥David♥ & ♥William♥
  • yiyah

Hej alla!
    Hoppade på den här tråden när den startades; och var helt inställd på att bli gravid den här månaden. Fick veta för ett par månader sedan att jag hade vad de trodde var en gulkroppscysta på vänster äggstock & min läkare var helt hundra på att den skulle försvinna av sig själv med nästa mens. Var på återbesök på gyn för ett par veckor sedan; bara några dagar efter att jag skrivit in mig på den här listan och då såg de att cystan växt. Har fått tid den 23e februari för ytterliggare en kontroll och finns den kvar då blir det titthålsoperation; de tror inte längre på en gulkropp men är inte helt hundra på vad det är jag har. Har testat med Älstickor hela månaden utan utslag, och jag räknar inte med att få plus den här månaden. Men trägen vinner; jag SKA bli gravid. Någon gång snart!! men den här månaden lär det ju inte hända

Lycka till alla ni andra!

• yiyah

Jag hade jätteont i magen, på vänster sida,  kunde inte vara när utan att det högg till. Till slut kunde jag inte ens sova på mage.

Fast det sjuka är; att nu har jag inte ont alls. Fast den växt tre centimeter på tre veckor. Märker inte av den överhuvudtaget.. 

Det är tydligen JÄTTEVANLIGT och helt ofarligt. Och allra oftast försvinner de av sig själv!  

• yiyah

Oj.. Var inte alls meningen att göra dig orolig!!

Jag hade molvärk nästan hela tiden; men när jag kom när magen eller tryckte lite så gjorde det fruktansvärt ont.

Ring gyn om du är orolig, de syns på VUL om det är en cysta eller liknande...

• yiyah

Lycka till !!

• yiyah

Jag har faktiskt ingen aning.. Jag fattade inte fast de försökte förklara för mig. Gjorde en tråd om det här på FL men jag blev inte klokare för det..

Ska se om jag hittar min tråd så länkar jag den..

Svar på tråden BIM v. 7